کد خبر: ۵۴۵۲۱۳
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۶

تساوی پرسپولیس و نساجی در نیمه نخست

دیدار تیم‌های پرسپولیس و نساجی در نیمه نخست برنده نداشت.
آفتاب‌‌نیوز :
در ادامه هفته ششم لیگ‌برتر، پرسپولیس از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه آزادی پذیرای نساجی قائم شهر بود. تلاش دو تیم در نیمه نخست نتیجه‌ای نداشت و بازی با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

پرسپولیسی‌ها در حضور هواداران خود بازی را هجومی آغاز کردند و به دنبال زدن گل نخست در دقایق ابتدایی بودند. با این وجود با گذشت ۱۰ دقیقه، روند بازی متعادل شد و نساجی رفته رفته توانست به دروازه رادوشویج نزدیک شود. برخلاف انتظارات جدی‌ترین موقعیت را نساجی از سمت راست زمین پرسپولیس طراحی کرد که توپ در دهانه دروازه به عباس‌زاده رسید اما ضربه کم دقت این بازیکن با دخالت رادوشویچ راه به دروازه نیافت. سرخپوشان با حفظ توپ و پاس‌های متعدد در عرض و طول زمین به دنبال خلق موقعیت و گلزنی بودند اما تک موقعیت‌های این تیم با سماجت بازیکنان نساجی از دست رفت و به نتیجه نرسید. از مهمترین موقعیت‌های یاران برانکو می‌توان به ضربه سر شجاع خلیل‌زاده در اواخر نیمه اول و در چند متری دروازه اشاره کرد که با اختلاف اندک به بیرون رفت.

ترکیب پرسپولیس: بوژیدار رادوشوویچ، سیدجلال حسینی، حسین ماهینی، محمد انصاری، امید عالیشاه، سیامک نعمتی، احمد نوراللهی، شجاع خلیل زاده، علی علیپور، گادوین منشا و کمال کامیابی نیا.

ترکیب نساجی: امین رضایی، حمیدرضا دیوسالار، حامد شیری، گولسیانی، فرشاد فرجی، محمد آبشک (کارت زرد)، احمد عبداله زاده، سجاد آشوری، علی اصغر عاشوری، علی شجاعی و محمد عباس زاده.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین