کد خبر: ۵۴۵۳۱۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۸
معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش:

برابر مافیای تست و کنکور عقب نخواهیم نشست

سیده رضوان حکیم زاده روز پنجشنبه در جمع مدیران و آموزگاران آموزش ابتدایی آران و بیدگل گفت: مافیای زر و زور و تزویر در آموزش و پرورش با تاسف قدرت دارند و تلاش می کنند تا سیاست های این وزارتخانه را در سیطره خود داشته باشند.
آفتاب‌‌نیوز :
وی افزود: مافیای کنکور و موسسه های وابسته درآمدهای نجومی در کنار آموزش و پرورش به دست می آورند که صدا و سیما هم باید در این راه نقش پررنگ تری ایفا و به وزارتخانه کمک کند.

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش در ادامه بیان کرد: اولویت سند تحول بنیادین حوزه آموزش ابتدایی است و در این زمینه باید تلاش ها جهت بالا بردن سطح آموزش و پرورش در مناطق روستایی و محروم باشد تا به عدالت آموزشی نزدیکتر شویم.

وی اضافه کرد: باید سیاست های نادرست را کنار بگذاریم که آموزگاران با تجربه و توانمند را تنها در اختیار بالای شهرها قرار بگیرند و کلاس های مناطق محروم با معلم سربازها یا خرید خدمات پر شود.

حکیم زاده، کودکی را دوران اشتباه کردن و یاد گرفتن برشمرد و عنوان کرد: آموزگاران باید در دوران آموزشی از مشارکت تمامی دانش آموزان استفاده کنند و از سوی دیگر خانواده ها نیز باید انتظار متعادلی از فرزند خود داشته باشند.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: توجه به انس با قرآن کریم در دوران کودکی بسیار مهم است و در این زمینه برنامه ریزی خوبی در وزارتخانه در جریان است.

محمد معدندار، مدیر آموزش و پرورش آران و بیدگل هم در ادامه گفت: امسال تخصصی شدن آموزگاران پایه های اول در این شهرستان اجرا شد و نیمی از مدرسه های تازه ساز هم در اختیار آموزش و پرورش ابتدایی قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، حکیم زاده برای شرکت در گردهمایی مدیران، معاونان و آموزگاران مدرسه های ابتدایی کاشان و آران و بیدگل به این شهرستان ها سفر کرد. 

18 هزار نفر از جمعیت 103 هزار نفری شهرستان آران و بیدگل را دانش آموزان تشکیل می دهند.
آران و بیدگل در فاصله 6 کیلومتری کاشان و 215 کیلومتری شمال اصفهان واقع است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۳
0
0
لطفا نظرات مردم را انعکاس دهید
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین