کد خبر: ۵۴۵۶۱۴
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۴

پاسخ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به ممنوع الکاری محمد معتمدی

سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص ممنوع الکاری محمد معتمدی گفت: محمد معتمدی پست پیشین خود را حذف کرده است.
آفتاب‌‌نیوز : چندی پیش محمد معتمدی با انتشار مطلبی در فضای مجازی خود از ممنوع الکاری اش به دلیل برگزاری کنسرت خیابانی خبر داد و نوشت من به تنهایی تاوان می دهم.

این مطلب بازنشر زیادی در رسانه ها و فضای مجازی به همراه داشت که در همین راستا یکی از خبرنگارارن در توئیتی با مطرح کردن سوالی مبنی بر اینکه «محمد معتمدی ممنوع الکار شد و او دلیل این ممنوع الکاری را برگزاری کنسرت خیابانی اعلام کرد و گفت: این کنسرت باید اجرا می شد و من به تنهایی تاوان می دهم. آقای وزیر چرا شاد کردن دل مردم آن هم در بدترین وضعیت اقتصادی باید جرم باشد؟ این تبیه مردم است بعد از هنرمند.» از سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خواست تا به این مسئله رسیدگی شود.

سید عباس صالحی هم در پاسخ به سوال این خبرنگار نوشت: «همکاران معاونت فرهنگی پیگیری داشتند، ظاهرا مشکلی پیش آمده و آقای معتمدی هم پست پیشین خود را از صفحه اینستاگرام خود حذف کرده اند. با تشکر ویژه از ایشان و دوستانی که موضوع را مطرح و پیگیری کردند.»

پاسخ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به ممنوع الکاری محمد معتمدی

برنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین