کد خبر: ۵۴۵۶۲۹
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۷

جزئیات حمله به سفارت ایران در پاریس+عکس

حدود 15 نفر از عناصر کومله با اهانت به پرچم ایران، اقدام به پرتاب سنگ و اشیای مختلف از جمله لوازم کامپیوتر، کپسول آتش نشانی و ... کردند و شیشه های ساختمان سفارت را شکستند.
آفتاب‌‌نیوز :
پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر نوشته است: چند نفر از اعضای گروهک ضد انقلاب کومله به سفارت ایران در پاریس تعرض کردند.

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ شبکه خبر افزود: در این حادثه که عصر دیروز رخ داد، حدود 15 نفر از عناصر این گروهک تروریستی با اهانت به پرچم مقدس جمهوری اسلامی، اقدام به پرتاب سنگ و اشیای مختلف از جمله لوازم کامپیوتر، کپسول آتش نشانی و ... کردند و شیشه های ساختمان سفارت را شکستند.

پلیس فرانسه از صبح روز جمعه از تحرکات این افراد خبر داشت و به مسئولان سفارت نیز اطلاع داده بود، اما درست در زمانی که عناصر گروهک تروریستی کومله در مقابل سفارت حاضر می شوند، ماموران پلیس اطراف سفارت را ترک می کنند!

پس از پایان نمایش متعرضان به سفارت ایران، ماموران پلیس بار دیگر به محل خدمتشان باز می گردند.

عناصر گروهک تروریستی کومله، تاکنون بارها با اقدامات تروریستی در مناطق غربی ایران، موجب ناامنی و شهادت بسیاری از هموطنانمان شده اند.

در یکی از اقدامات اخیر این گروهک که 29 تیرماه رخ داد، اشرار و تروریست ها که مقر آنها در کردستان عراق است، به پاسگاه مرزی قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران در روستای «دری» مریوان حمله کردند و 11 تن از نیروهای امنیتی کشورمان را به شهادت رساندند.

در پاسخ به این اقدامات کور تروریستی، یگان موشکی و پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، شنبه گذشته(17 شهریور) محل استقرار و جلسه سران حزب منحله موسوم به دموکرات کردستان ایران(HDK) از دیگر گروهک های جنایتکار و مرکز آموزش تروریست های وابسته در منطقه کردستان عراق را با هفت فروند موشک زمین به زمین کوتاه بُرد، هدف قرار داد.

 واکنش وزارت خارجه ایران

سخنگوی وزارت خارجه ایران خواستار تأمین امنیت اماکن دیپلماتیک کشورمان شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، بهرام قاسمی با تأیید حمله به سفارت ایران در پاریس، گفت، مهاجمان با پرتاب اشیایی به سمت ساختمان سفارت خساراتی به آن وارد کردند.

او از پلیس فرانسه انتقاد کرد و افزود: آن‌ها هنگام حمله در محل حاضر نبودند و موضوع تهاجم این گروه و حضور نابهنگام پلیس تحت بررسی و پیگیری است.

قاسمی گفت: ایران خواستار محاکمه و مجازات مهاجمان و اعلام نتیجه از سوی مقامات ذیصلاح است. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۴
آزادی
|
United States of America
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۴
0
8
این همون بدعت بدی هست که خودمون پایه گذاری کردیم . روزی که به سفارت آمریکا و سفارت عربستان حمله میکردیم باید فکر این روزها را میکردیم . اگر این کار بده برای ما هم بده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۴
0
2
چه حمله ...، رنگ و پرينتر و ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۴
0
2
چون نیک نظر کرد و پر خویش در آن دید گفتا زکه نالیم که از ماست که بر ماست ........؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۵
0
1
همیشه پاسخ های وهوی است
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین