کد خبر: ۵۴۵۷۹۹
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۶

توصیه دروازه بان سابق پرسپولیس به سرخپوشان

نیما نکیسا در خصوص شرایط این روز‌های تیم فوتبال پرسپولیس و بازی این تیم با الدحیل در دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهارداشت: به نظرم می‌شود با حمایت هواداران الدحیل را تحت فشار گذاشت و با استفاده از امتیاز میزبانی آنها را در آزادی شکست داد.
آفتاب‌‌نیوز : نیما نکیسا در خصوص شرایط این روز‌های تیم فوتبال پرسپولیس و بازی این تیم با الدحیل در دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهارداشت: به نظرم می‌شود با حمایت هواداران الدحیل را تحت فشار گذاشت و با استفاده از امتیاز میزبانی آنها را در آزادی شکست داد.

وی افزود: پیروزی در این بازی خیلی دور از دسترس نیست و شاگردان برانکو اگر هوشمندانه بازی کنند می‌توانند الدحیل را شکست دهند. به نظرم کاری که استقلال در آزادی کرد را پرسپولیس نباید انجام دهد. استقلال در بازی با السد خیلی بی‌محابا حمله کرد و روی ضدحملات ضربه بدی خورد اما پرسپولیس باید با هوشیاری بیشتری بازی کند و با آرامش کار خود را دنبال کند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه پیروزی این تیم در بازی با نساجی تا چه اندازه در روحیه پرسپولیسی‌ها برای این بازی تاثیر داشته، تصریح کرد: فکر نمی‌کنم تاثیر زیادی در روحیه بازیکنان پرسپولیس داشته باشد. نساجی تازه به لیگ برتر آمده و هنوز خود را در لیگ پیدا نکرده و پیروزی مقابل آن‌ها نمی‌تواند تاثیر زیادی در روحیه بازیکنان پرسپولیس برای بازی با تیم قدرتمندی مثل الدحیل داشته باشد.

میزان

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین