کد خبر: ۵۴۵۸۴۲
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۳

11 دانش آموز سیستان و بلوچستان رتبه زیر هزار کنکور گرفتند

۱۵۲ نفر از دانش آموزان شهرستان‌های یادشده موفق به راهیابی به رشته‌های پزشکی، ۱۶۵ نفر رشته فنی و مهندسی و ۲۴۳ نفر دانشگاه فرهنگیان شدند.
آفتاب‌‌نیوز :
معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: ۵۹۴ دانش آموز ۶ شهرستان زاهدان، زابل، چابهار، ایرانشهر، سراوان و خاش در آزمون سراسری رتبه کمتر از پنج هزار بدست آوردند که ۱۱۱ نفر آنان موفق به کسب رتبه زیر هزار شدند

حمیدرضا رخشانی روز یکشنبه اظهار داشت: ۱۵۲ نفر از دانش آموزان شهرستان‌های یادشده موفق به راهیابی به رشته‌های پزشکی، ۱۶۵ نفر رشته فنی و مهندسی و ۲۴۳ نفر دانشگاه فرهنگیان شدند.

وی تصریح کرد: این موفقیت‌ها با همت خیران، معلمان و گروه‌های جهاد علمی استان بدست آمده است.
معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش پرورش استان با تقدیر از تلاش دانش آموزان و معلمان و دبیران آنان گفت: ۱۷ نفر از دانش آموزان یک کلاس در دبیرستان نمونه شبانه روزی شهید مطهری سراوان در رشته پزشکی پذیرفته شدند که نشان دهنده هوش و استعداد سرشار دانش آموزان سیستان و بلوچستان است.

وی افزود: این اقدام دانش آموزان و معلمان سراوان به عنوان الگو در سراسر استان مورد توجه قرار خواهد گرفت.

استان سیستان و بلوچستان با وسعتی حدود ۱۸۷ هزار و ۵۰۲ کیلومترمربع (معادل ۵/۱۱ درصد مساحت کشور) و بیش از ۲ میلیون و ۷۷۵ هزار نفر جمعیت دارای ۷۳۰ هزار دانش آموز است که از مهرماه، سال تحصیلی ۹۷ - ۹۸ خود را آغاز می‌کنند.

منبع: ایرنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین