کد خبر: ۵۴۵۸۹۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۴

اعتراض مخابرات به حذف آبونمان تلفن ثابت

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با بیان این که حذف آبونمان تلفن ثابت بر خلاف روند تلاش مخابرات برای توسعه خدمت‌رسانی در سراسر کشور است، اظهار داشت: با توجه به کمترین افزایش تعرفه تلفن ثابت نسبت به سایر شرکت‌های خدماتی در ۱۴ سال اخیر و افزایش هزینه‌ها در بخش های خدماتی و ارزی و تورم موجود، جبران هزینه های نگهداری خطوط تلفن ثابت به‌ منظور تکمیل و توسعه زیرساخت‌ها ضروری است.
آفتاب‌‌نیوز :
سیدمجید صدری افزود: هزینه نگهداری هر خط تلفن ثابت در حال حاضر چند برابر آبونمان دریافت شده از مشتریان است و در صورت حذف کامل آبونمان هیچ منبعی برای جبران هزینه‌های نگهداری خطوط تلفن ثابت که یکی از مهم‌ترین زیرساخت‌های ارتباطی کشور است، وجود ندارد.

وی همچنین اظهار داشت: اجرای این مصوبه به ضرر و زیان شرکت مخابرات ایران و در نتیجه تمام ذی‌نفعان از جمله مشتریان، کارکنان، سهامداران و مردم است؛ چرا که شرکت مخابرات ایران در حوزه تلفن ثابت بیشتر به دنبال تکمیل زیرساخت‌ها و ارائه سرویس‌های ارزش‌افزوده است و سوددهی چندانی در این بخش وجود ندارد و با حذف آبونمان، برنامه‌های توسعه‌ شرکت با مشکل مواجه خواهد شد.

صدری با اظهار این که بخش تلفن ثابت و سرویس‌های وابسته به آن نقش کلیدی در راه اندازی و استمرار ارتباط فراگیر در سطح کشور از جمله در بانک‌ها، شرکت‌های بزرگ و در حوزه زیرساختی ارتباطات سیار دارد، افزود: حرکت در مسیر توسعه تلفن ثابت نیاز به یک عزم ملی دارد تا با استفاده از آن شرایط توسعه کشور را به‌ خصوص در حوزه ICT فراهم کنیم.

وی با تأکید بر این که حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات پیشران توسعه است، افزود: در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات، حوزه تلفن ثابت به‌ عنوان پایه و زیربنای اصلی تمام ارتباطات اعم از ارتباطات سیار، دیجیتالی و غیره نقش‌آفرین است و نگاه به توسعه بخش تلفن ثابت نیز باید در همین راستا باشد.

منبع: ایسنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۶
0
0
تا زمانی که انحصار باشد ، اینها همیشه طلبکار هستند
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین