کد خبر: ۵۴۶۱۸۰
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۸

هشدار/ پیش بینی باد شدید در تهران

وی ادامه داد: بر اساس نتایج پیش‌بینی کیفیت هوا، وزش باد در برخی ساعات امروز سبب خواهد شد بر غلظت ذرات معلق به طور موقت افزوده شود.
آفتاب‌‌نیوز :
مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با از وزش تند باد لحظه‌ای در تهران طی فردا (۲۸ شهریورماه) خبر داد.

حسین شهبازی با اشاره به اینکه بر اساس نتایج حاصل از پیش‌بینی وضعیت هواشناسی در ایستگاه مهرآباد، به تدریج طی امروز (۲۷ شهریور) بر میزان ناپایداری جوی افزوده خواهد شد، اظهار کرد: در برخی ساعات این روز وزش باد به بزرگی بالاتر از ۵ متر بر ثانیه از سمت نواحی جنوب‌ شرقی انتظار می‌رود.

وی ادامه داد: بر اساس نتایج پیش‌بینی کیفیت هوا، وزش باد در برخی ساعات امروز سبب خواهد شد بر غلظت ذرات معلق به طور موقت افزوده شود.

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با بیان اینکه با برقراری شرایط جوی نسبتا ناپایدار طی فردا (۲۸ شهریور) برای برخی ساعات بعد ازظهر بارش پراکنده و خفیف باران و وزش تندباد لحظه‌ای به بزرگی بالاتر از ۹ متر بر ثانیه پیش‌بینی می‌شود، گفت: این تند باد افزایش نسبی غلظت ذرات معلق را به دنبال خواهد داشت.

به گفته شهبازی همچنین تا روز آینده دما هوا در پایتخت روند کاهشی خواهد داشت.

وی در پایان با اشاره به اینکه کیفیت هوای ۲۴ ساعت گذشته تهران منتهی به ۸ صبح امروز با شاخص میانگین ۷۹ در شرایط سالم قرار داشت، اظهار کرد: کیفیت هوای هم اکنون پایتخت نیز با شاخص میانگین ۹۶ همچنان در شرایط سالم است.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین