کد خبر: ۵۴۶۲۶۳
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۴

دستگیری زوج سارق در بلوارکشاورز

رئیس کلانتری ۱۴۸ انقلاب از دستگیری یک زوج سارق در محله جمالزاده تهران، خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
سرهنگ پیمان لطیفی در گفت وگو با ایسنا؛ دراین باره گفت: در پی تماس یکی از شهروندان در خصوص سرقت خودروی سواری‌اش از مقابل منزل، تیمی از ماموران این کلانتری برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند و در ادامه رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت و نسبت به شکایت مالباختگان پرونده تشکیل شد.

رئیس کلانتری ۱۴۸ انقلاب با بیان اینکه در بررسی‌های انجام شده مشخص شد که یک زن و مرد، پس از چند دقیقه پرسه در اطراف خودرو اقدام به سرقت آن کرده‌اند، گفت: با توجه به این که امکان داشت هنوز این زوج سارق از محدوده سرقت دور نشده باشند، مشخصات آنها و همچنین مشخصات خودروی مسروقه در اختیار تیم‌های عملیاتی قرار گرفت و ماموران به تعقیب آنها پرداختند.

به گفته لطیفی با اقدامات و تلاش ماموران، خودروی مسروقه در بلوارکشاورز مشاهده و در یک عملیات ضربتی متوقف و هر دو متهم دستگیر شدند و برای تحقیقات و بررسی‌های بیشتر به کلانتری منتقل شدند.

لطیفی با اشاره به انجام بازجویی از متهم تصریح کرد: هر دو متهم در کلانتری تحت بازجویی قرار گرفتند و طی آن به جرم خود مبنی بر سرقت خودرو اعتراف کرده و اظهار داشتند که هر بار پس از سرقت خودرو را اوراق کرده و قطعاتش را به مالخران اموال مسروقه می فروختند. با توجه به اعترافات، متهمان پس از تشکیل پرونده برای ادامه رسیدگی به جرم و کشف دیگر جرائم احتمالی به پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین