کد خبر: ۵۴۶۴۰۵
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۵

برانکو خالق یک رکورد خارق العاده برای پرسپولیس و فوتبال ایران

برانکو ایوانکوویچ سرمربی کروات پرسپولیس با صعود این تیم اکنون خالق یک رکورد دیگر شده است؛ این بار نه در فوتبال ایران بلکه در سطح قاره آسیا!
آفتاب‌‌نیوز :
 سرمربی محبوب پرسپولیسی‌ها به واسطه حضور چندین ساله در فوتبال آسیا حالا یکی از مربیان با تجربه لیگ قهرمانان آسیا به حساب می‌آید. بازی پرسپولیس - الدحیل سی و هشتمین حضور برانکو به‌عنوان سرمربی در لیگ قهرمانان آسیا بود. با این تعداد بازی، برانکو در حال حاضر دومین مربی اروپایی با تجربه در تاریخ این رقابت‌ها به حساب می‌آید و با توجه به صعود پرسپولیس به مرحله نیمه نهایی او در این زمینه رکورددار شده است.

در حال حاضر آنگل یوردانسکو مربی رومانیایی سابق الهلال، العین و الاتحاد با ۳۹ بار حضور در رقابت‌های باشگاهی قاره کهن رکورددار است و پرسپولیس با توجه به حضور در مرحله بعدی رقابت‌ها، تعداد بازی‌های آسیایی برانکو را به ۴۰ خواهد رساند و مربی سرخ‌های پایتخت رکورددار حضور مربیان اروپایی در تاریخ لیگ قهرمانان آسیا خواهد شد.

برانکو البته برخلاف لیگ‌های داخلی در ۳۷ حضور آسیایی خودش آمار چندان جالبی ندارد و از ۳8 بازی ۱6 برد، ۸ تساوی و ۱۴ باخت حاصل کار این مربی بوده است.
منبع: ایلنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین