کد خبر: ۵۴۶۹۲۳
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۳

روایت نماینده ولی فقیه از حادثه امروز اهواز/ بنده آخرین نفری بودم که از جایگاه خارج شدم

نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان در تشریح حادثه تروریستی امروز اهواز گفت: هدف اصلی تروریست‌ها، مردم بی‌گناه و سپس جایگاه مقامات و مسئولان بود.
آفتاب‌‌نیوز :
آیت‌الله سیدمحمدعلی موسوی‌جزایری با اشاره به حادثه تروریستی امروز در رژه نیروهای مسلح اهواز، اظهار داشت: تاکنون اطلاعات دقیقی مبنی براینکه مرتکبین این جنایت هولناک چه کسی بوده، به‌دست نیامده اما یک گروهک تروریستی مزدور مسئولیت آن را پذیرفته است.

وی ادامه داد: هرکسی بوده، جریانی است که باتوجه به وسعت ابعاد آن "داخلی" نیست و ریشه خارجی داشته و با حمایت عربستان سعودی، صهیونیست و آمریکا این اتفاق صورت گرفته است. جریانی است که از قبل بررسی کرده و اطلاعات دقیقی داشته و باتوجه به حجم آتش و کار صورت گرفته خود را برای این حادثه کاملاً آماده کرده بودند.

نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان افزود: این کار صورت گرفته از یک گروه ترویستی کوچک و بی‌ریشه قابل عمل نبود؛ احتیاج است که بررسی‌های بسیاری صورت گیرد. بنده در جنگ حضور داشتم و کاملاً آماده بودم و امروز نیز که این اتفاق افتاد، صحنه جنگ تداعی شد چراکه در محاصره واقع شدیم.

موسویا‌جزایری فزود: هدف اصلی تروریست‌ها، مردم بی‌گناه و سپس جایگاه مقامات و مسئولان بود. این حادثه جنایت بزرگی بود که مرتکب شدند. در واقع این‌ها به‌دنبال انتقام از جمهوری اسلامی ایران بودند چراکه ایران در نبرد با تروریست‌ها موفق بوده و خواستند از این طریق اقدام و انتقامی بگیرند درحالی که باید بدانند کور خوانده‌اند و یقینا این قضیه به ضرر آنها می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان گفت: بنده در جایگاه ماندم و آخرین نفری بودم که از جایگاه خارج شدم؛ به کوری دشمنان هستیم و از انقلاب حراست خواهیم کرد و آرزوی ما شهادت است و امروز نیز تعجب کردم که چراکه نصیب ما نشد. اتفاق امروز را محکوم می‌کنیم و باید دستگاه‌های ذیربط تلاش خود را برای شناسایی این جریان انجام دهند.
تسنیم 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین