کد خبر: ۵۴۷۰۱۲
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۲

هشدار به “پرسپولیسی ها” در مورد خرید بلیت هواداران ” استقلال ” ؛ حواستان باشد ! مشکلی مهم که بعدا رخ خواهد داد !

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت:‌ هوادارانی که در دربی بلیت استقلالی بخرند در دربی برگشت نمی‌توانند بلیت تیم میزبان را خریداری کنند.
آفتاب‌‌نیوز : سعید فتاحی بعد از دیدار استقلال و نساجی که با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه یافت در جمع خبرنگاران در مورد زمان دربی اظهار داشت:

    دیدار دو تیم پرسپولیس و استقلال پنج‌شنبه برگزار می‌شود زیرا پرسپولیس روز دهم با تیم قطری بازی دارد و به همین خاطر ما هم دربی را روز پنج‌شنبه گذاشتیم وگرنه به طور طبیعی باید دربی در روز جمعه برگزار می‌شد که تماشاگر بیشتری دارد.

وی در مورد انتخاب داوران دربی گفت:‌

    در این مورد از کمیته داوران بپرسید من اطلاعی ندارم.

سعید فتاحی در مورد اینکه چگونه قانون ۹۰ به ۱۰ را می‌توانند اجرا کنند زیرا ممکن است هواداری با لباس آبی بیاید اما طرفدار پرسپولیس باشد، گفت:

    بلیت‌فروشی اکنون در دست باشگاه‌ها است از هواداران می‌خواهیم این مسائل را رعایت کنند ما قانون ۹۰ به ۱۰ را در دربی اجرا خواهیم کرد واقعاً نمی‌شود هواداران را تشخیص داد. مثلاً ممکن است در ایتالیا هم یک هوادار یوونتوس با پیراهن این تیم وسط تماشاگران حریف بنشیند اما این را بدانید وقتی هواداری در این دربی بلیت میزبان (استقلال) را می‌خرد در دربی برگشت با آن کد ملی فقط می‌تواند جزو خریداران ۱۰ درصدی که تیم مهیمان هستند را تهیه کند.

پارس فوتبال

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین