کد خبر: ۵۴۷۳۶۳
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۳

دستگیری مأمور قلابی خیریه معروف در غرب تهران

این فرد تحت بازجویی های انجام شده به جرم خود مبنی بر کلاهبرداری از شهروندان تحت پوشش کمک به خیریه اعتراف کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
رییس کلانتری 133 شهرزیبا از دستگیری مردی که به بهانه کمک به خیریه از شهروندان کلاهبرداری کرده بود، خبرداد.

سرهنگ عظیم شبی پور درباره این پرونده گفت: چندی پیش مردی با البسه به ظاهر اداری با مراجعه به منازل شماری از شهروندان ساکن در محدوده غرب تهران اقدام به دریافت مبالغی تحت عنوان نماینده یکی از موسسه‌های خیریه کرد که این اقدام برای برخی از شهروندان سوال شده و به همین دلیل با موسسه خیریه مذکور تماس گرفته و متوجه شدند که از سوی این موسسه فردی تحت عنوان جمع آوری مبالغ اعزام نشده است.

وی با بیان اینکه شهروندان در تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 این موضوع را اطلاع رسانی کردند، تصریح کرد: در ادامه تیمی از ماموران کلانتری 133 شهرزیبا برای بررسی موضوع وارد عمل شده و در نهایت سرنخ ها به یک جاعل کلاهبردار رسید.

رییس کلانتری 133 شهرزیبا با بیان اینکه در تحقیقات انجام شده ماموران موفق به شناسایی متهم شدند، گفت: سرانجام پس از چند روز تحقیقات و مراقبت های انجام شده در نهایت این کلاهبردار دستگیر و به کلانتری منتقل شد.

شبی پور با اشاره به انجام بازجویی از متهم گفت: این فرد تحت بازجویی های انجام شده به جرم خود مبنی بر کلاهبرداری از شهروندان تحت پوشش کمک به خیریه اعتراف کرد. همچنین در بازرسی از وسایل همراهش یک کارت جعلی شناسایی و یک عدد کیف دستی حاوی 285 هزار تومان وجه نقد و برگه های رسید جعلی خیریه کشف و ضبط شد.

به گفته وی، با شکایت نماینده حقوقی موسسه خیریه مذکور برای این فرد سابقه دار پرونده ای تشکیل شد و وی برای ادامه روند رسیدگی به جرم، روانه دادسرا شد.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین