کد خبر: ۵۴۷۶۹۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۳

زن جوان ۳۰ مرد را کشت و خورد/ شوهر او: با ولع آدم‌ها را خام و گاهی سرخ شده می‌خورد!

زن جوان پس از قتل ۳۰ انسان اقدام به خوردن گوشت آن‌ها کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
این جنایت او توسط شوهرش دیمیتری باکشیو، به پلیس روسیه اطلاع داده شد. وی به ماموران پلیس گفت: بارها شاهد خوردن گوشت انسان توسط همسرم بودم که با ولع آن‌ها را تکه تکه و بعد گاهی خام و گاهی سرخ شده استفاده می‌کرد.

او تا کنون تعدادی کارگر ساختمانی، مامور پست و آشپز را به قتل رسانده و بعد اقدام به خوردنشان کرده است. ماموران پلیس در تحقیقات خود متوجه شدند این زن همان قاتل سریالی است که از سال ها پیش اقدام به قتل افراد زیادی کرده و به دلیل شانس خوبش تا به حال در دام پلیس نیفتاده است. 

افسرپرونده معتقد است که ناتالیا از بیماری روحی روانی یا جنون رنج می‌برد که توانسته این جنایت وحشتناک را انجام دهد. دیمیتری به مامورپلیس گفت که تا به حال از ترس ناتالیا با او تنها در خانه نمانده است و به دلیل ترسش نتوانسته تاکنون او را به پلیس لو دهد. هم اکنون ناتالیا در بیمارستان روانی بستری است تا حکم نهایی و دادگاه او اعلام و برگزار شود.

منبع: خراسان

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۴
0
0
عجب !! پس بیمار روانی بوده ؟؟؟؟؟؟؟

مگه غیر از اینه که خلافکارها همشون به نوعی روانشون ناسالم و مریضه و جهان باید از لوث وجود کثیفشون پاک بشه تا دنیا بتونه سالم و سلامت برای ادامه زندگی انسانهای سالم باقی بمونه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

لابد بازم قانون غلط و نادرست بعضی کشورها میگه: چون روانی بوده و دنیا به زنده بودن همچین ...... نیاز داره!!!!! پس نباید گوربه گور یا کشته بشه !!!!!!!! بنابراین باید زنده بمونه تا بعداً بازم ادامه بده و آدمهای دیگه ای رو سلاخی و ......................................................
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین