کد خبر: ۵۴۷۸۹۴
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۰

تقوی: محکوم به برد هستیم/ لیگ برای تراکتورسازی از بازی با پدیده شروع شد

مربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: در بازی فردا مقابل استقلال خوزستان، محکوم به برد هستیم.
آفتاب‌‌نیوز :
محمد تقوی در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل استقلال خوزستان اظهار کرد: نمی‌خواهم بازی فردا را حساس کنم اما ما محکوم به برد هستیم و برای این که از صدر جدا نشویم، باید ببریم. 

وی افزود: استقلال خوزستان، تیم خیلی خوبی است و بازیکنان این تیم انگیزه زیادی در زمین دارند. تمام تیم‌ها برای برد وارد زمین می‌شوند و ما فردا حتما باید پیروز میدان شویم و این موضوع را به بازیکنان القا کرده‌ایم.

تقوی خاطرنشان کرد: لیگ برای تراکتورسازی، از بازی با پدیده آغاز شد و از این پس به هیچ عنوان نباید در خانه امتیاز از دست دهیم و اگر در این مسیر قرار بگیریم، می‌توانیم به اهدافمان برسیم.

وی گفت: خوشبختانه مصدوم و محرومی برای بازی فردا نداریم و با این‌که من ۱۰ روز است مسئولیت فنی این تیم را بر عهده گرفته‌ام اما بازیکنان آنقدر عملکرد خوبی دارند که برایم سخت است بعضی از آن‌ها را روی نیمکت بنشانم.

مربی تراکتورسازی در خصوص سرمربی آینده این تیم گفت: من مربی موقت هستم و نمی‌توانم برای آینده تصمیم بگیرم، تمام تمرکز من فقط روی بازی فرداست و بعد از بازی فردا، مدیریت باشگاه در خصوص آینده تیم تصمیم خواهد گرفت و فعلاً وظیفه من، تمرکز کردن روی بازی فرداست.

وی تأکید کرد: تبریز، جای خاصی است و تمام هواداران از ما برد می‌خواهند. تراکتور در این چند سال، از فوتبال حقش را نگرفته است و امیدوارم شرایطی برای بازیکنان فراهم شود که بتوانند راحت در زمین فوتبال بازی کنند. این قول را می‌دهم که بازیکنان ما با تمام وجود در زمین حضور داشته باشند.

تقوی در خصوص خط دفاعی تیمش نیز بیان کرد: ما از بازی مقابل پدیده، حداقل یک قدم به جلو برداشتیم و بدون تردید، بعد از رفتن آقای توشاک، اولین قدم این بود که بتوانیم به شرایط عادی برگردیم و معتقدم که اصول باید رعایت شود و اصل این است که در وهله اول گل نخوریم و سپس به فکر گلزنی باشیم. در روزهای گذشته، تمام تمرکز من در تمرینات روی خط دفاعی و دروازه‌بان بود و اگر بتوانیم گل نخوریم، بازیکنانی داریم که بتوانند با خلاقیت‌های فردی خودشان گلزنی کنند.

وی افزود: من خودم علاقه خاصی به ارائه فوتبال تهاجمی دارم اما در شرایط فعلی، موضوع اصلی این است که گل نخوریم و کمی محتاط باشیم. مهم‌ترین موضوع برای من این است که تمام بازیکنان باید با تمام وجود کار کنند و این برایم کافی است.

به گزارش ایسنا، تقوی خطاب به هواداران تراکتورسازی خاطرنشان کرد: من با شهر تبریز بیگانه نیستم و در این شهر دانشجو بودم و همسر من هم یک ترک است و تنها چیزی که از تماشاگران می‌خواهم این است که به بازیکنان اعتماد کنند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین