کد خبر: ۵۴۸۷۶۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۴
شمخانی خطاب به بولتون:

سردار حاجی‌زاده شما را جدی گرفت و در سه مایلی شما موشک پیاده کرد/اشرار آمریکایی و تیم فعلی آمریکا را در حوزه اقتصاد به شکست خواهیم کشاند

دبیر شورای عالی امنیت ملی در واکنش به اظهارات بولتون مبنی بر اینکه ما را جدی بگیرید، گفت: سردار حاجی‌زاده شما را جدی گرفت و در سه مایلی شما موشک پیاده کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان امروز (سه‌شنبه) در اظهاراتی در سی و یکمین همایش پیشکسوتان جهاد و شهادت عنوان کرد: بولتون اعلام کرد که ما را جدی بگیرید؛ سردار حاجی‌زاده، فرمانده نیروی هوافضای سپاه شما را جدی گرفت و در سه مایلی شما موشک پیاده کرد.

سردار حاجی‌زاده شما را جدی گرفت و در سه مایلی شما موشک پیاده کرد/اشرار آمریکایی و تیم فعلی آمریکا را در حوزه اقتصاد به شکست خواهیم کشاند

به گزارش آفتاب نیوز، وی از آمریکایی‌ها پرسید: در سه مایلی شما داعش و گروه‌های تروریستی به چه کاری مشغول هستند؟

دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران تصریح کرد: اشرار آمریکایی و تیم فعلی آمریکا را در حوزه اقتصاد به شکست خواهیم کشاند.

 «جان بولتون» مشاور امنیت ملی دولت آمریکا سه‌شنبه شب سوم مهر ماه (به وقت تهران) در نشستی به میزبانی گروه ضدایرانی «متحد علیه ایران هسته‌ای» (UANI) حاضر شد و همانطور که انتظار می‌رفت اظهارات تندی علیه ایران مطرح کرد.

وی در ابتدای این نشست به بحث تحریم‌های وضع شده علیه ایران پرداخت و از اتحادیه اروپا به دلیل تلاش برای زنده نگه داشتن توافق هسته‌ای با ایران انتقاد کرد. او گفت اتحادیه اروپا «در حرف علیه ایران قاطع است، اما در عمل ضعیف است.»

بولتون در ادامه با بیان اینکه واشنگتن اجازه نمی‌دهد «اروپا یا هرکس دیگری تحریم‌های ما را دور بزند»، به شرکت پیام‌رسان مالی «سوئیفت» و دیگر مراکزی که ممکن است به ایران خدمات مالی ارائه کنند هشدار داد که در صورت عدم همراهی با تحریم‌های آمریکا، خود با جریمه و تحریم روبرو می‌شوند، به همین دلیل آن‌ها «باید تبعات همکاری با ایران را به دقت بسنجند.»

بولتون در بخش دیگری از سخنرانی‌اش به فعالیت‌های منطقه‌ای ایران پرداخت و با متهم کردن ایران به ایجاد بی‌ثباتی در منطقه، گفت: «ما کارزاری از فشار حداکثری به راه انداخته‌ایم تا طرح‌های [قاسم] سلیمانی [فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران] را مختل کنیم... از هر ابزاری برای دنبال کردن او و افراد مشابه او استفاده خواهیم کرد.»

وی افزود: «ما نیروهای نیابتی و عوامل ایران را در منطقه دنبال خواهیم کرد... اگر ما، شهروندان ما یا متحدان ما را هدف قرار دهید، بهای هنگفتی خواهید پرداخت.»

فارس 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۰
0
0
جان بولتون یک افراطی طرفدار صهیونیست است ترامپ هم که معلومه الت دست اسراییل شده در این زمان اتحاد ملت و سخت کوشی و پاکدستی مقامات نقش مهمی در مقاومت ما خواهد داشت.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۴
0
0
حضرت عزرائیل هر لحظه به جان بولتون نزدیکتر میشود !
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین