کد خبر: ۵۴۸۹۰
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۸۵ - ۱۹:۴۷
فاطمه رجبی بار دیگر دشنام‌سرایی کرد

بازگشت همسر الهام!

آفتاب‌‌نیوز : مقاله تازه‌ فاطمه رجبی با عنوان «چه کسانی نباید به مجلس خبرگان راه یابند» در سایت او در حالی منتشر شده است که همفکران او صبح امروز جمعه اقدامات مشابهی را نیز در نماز جمعه تهران دنبال کردند. این در حالی است که برخی سایت‌های اصولگرا خبر داده‌اند یکی از سایت‌های منتقد فاطمه رجبی و لیست حامیان دولت از عصر پنج‌شنبه به دلیل انتشار اخباری پیرامون منابع مالی گروه‌های موسوم به «حامیان دولت» و استفاده آنان از منابع دولتی فیلتر شده است! 

در نمازجمعه چه خبر بود؟ [کلیک کنید]

بازگشت فاطمه رجبی به این عرصه در شرایطی است که او از مدتی قبل به دلیل انتقادات گسترده تمام احزاب و گروه‌ها (به غیر از محمود احمدی‌نژاد و حامیان دولت نهم) و همچنین به دلیل انتقادات جدی خانواده‌اش از او که به عرصه رسانه‌ها هم کشیده شد، در نوعی سکوت نسبی به سر می‌برد. انتقادات خانواده رجبی به حدی بود که حتی پدرش در نامه سرگشاده‌ای اعلام کرد دخترش از «حالت عادی خارج شده» و تهدید کرد که با ادامه این وضعیت «رابطه پدر دختری» بر هم خواهد خورد.

عذرخواهی برادر زن الهام از هاشمی، خاتمی و روحانی [کلیک کنید]
هشدار پدر فاطمه رجبی به دختر! [کلیک کنید]
سریال دنباله دار: خانواده دکتر الهام [کلیک کنید]

در ابتدای مقاله جدید همسر سخنگوی دولت نهم با این ادعا که «عملكرد نامطلوب، سیاسی‌كاری‌های آلوده، دریوزگی به درگاه بیگانگان، فساد خانوادگی، ثروت‌اندوزی و قدر‌ت‌طلبی و حزب‌سازی و باندبازی توسط تعدادی از دارندگان لباس روحانیت در سه دهه گذشته در اعتقاد و پیوند تنگاتنگ ملت با روحانیت و مرجعیت ذره‌ای تردید ایجاد نكرده است» آمده است: اگر چنین نبود هشت سال ویران‌گر دوران سازندگی و هشت‌سال براندازی اصلاح‌طلبی باید، «جدایی» و «تقابل» ملت را با آئین روحانیت ثمر می‌داد. چرا كه سركردگان این دو دوره نامیمون، دارنده لباس روحانیت بودند، كه خود رأسا در واژگونی اصول و ارزش‌های دینی و احكام شریعت، ضربات مهلكی را وارد نمودند. آیا ذهن پویای ملت فراموش می‌كند كه رئیس دوره سازندگی در خطبه‌های جمعه، «تعدیل حجاب» را تفسیر كرد، و دخترش مجری پیش‌گام آن شد؟ آیا سینه‌های دردمند مؤمنان از خاطر خواهد برد كه رئیس دولت اصلاحات «شكست دین در برابر آزادی» را فریاد كرد، و در این فریادگری به «مشروطه انگلیسی» و «شریعت‌كشی» آن استناد جست؟ و مدح «مشروطه دین‌سوز» یكی از اصول خدشه‌ناپذیر فكری هر دو دارنده لباس روحانیت است.

فاطمه رجبی افزوده است: «ملت در انتخابات خبرگان رهبری، در پی نوشتن نام‌هایی است كه «ولایت‌مداری» را در عمل نشان داده‌اند. از ویژگی‌های بارز مجتهدان شایسته برای ورود به مجلس خبرگان، نه سه دهه ریاست سیاسی‌كارانه است، نه داشتن دكترای مكاتبه‌ای یا افتخاری از دانشگاه‌های آمریكا و انگلیس و فرانسه است و نه مورد ستایش واقع شدن افكار و اعمالشان از سویی شرك و كفر غرب و غرب‌زدگان؟! بلكه زهد و تقوی، دنیا‌گریزی و مردم‌گرایی، شیفتگی برای خدمت به خالق و مخلوق و فداكردن زندگی خود و خانواده برای اعتلای دین، بارزه‌های مشروع و مقبول مجتهدانی است كه منتخب مردم خواهند بود».

این مقاله در توصیف اصلاح طلبان آورده است: احزاب كارگزاران «لیبرال»، و اعتماد ملی «دموكرات»، مشاركت «بیگانه‌پرست»، كه در یك «تغییر ایدئولوژیك» انحراف مبنایی خویش را اعلان داشتند، بزرگ‌ترین دشمنان روحانیت اصیل می‌باشند. حال چرا بنیان‌گذاران این حزب‌ها، دارنده لباس روحانی هستند؟ و چرا هزینه‌های كلان با منبع نامعلوم مالی این حزب‌ها برای رای‌آوری چند دارنده لباس روحانی، خرج می‌شود؟

در بخش دیگری از این مقاله با حمله شدید به دولت‌های قبلی در زمینه‌هایی چون «حقوق بشر» و... آمده است: سفر «خاتمی» به آمریكا و انگلیس، افاضات دبیر سابق شورای امنیت در راستای اهداف آمریكا، و جمع وابستگان فكری به بیگانگان در مركز تشخیص، همه و همه از عوامل رنجیدن علماء و همه مؤمنان معتقد به آنان است. آیا ثمره رنجش علماء و پیروان آن‌ها در نهمین انتخابات ریاست‌جمهوری به صورت عینی و گسترده انجام نگرفت؟!

فاطمه رجبی همچنین با دفاع از لیست انتخاباتی یک گروه افراطی و تندرو در انتخابات خبرگان و انتقاد شدید از سخنان چند ورز قبل اکبر هاشمی رفسنجانی پیرامون نظریه ولایت فقیه و نحوه ورود آن به قانون اساسی در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی آورده است: «واقعیت آن است كه آن ها در 8 سال‌های حاكمیتشان جز ویرانگری در فرهنگ و اقتصاد و ذلت و تسلیم در سیاست نداشته‌اند، مطرود این ملت‌اند. هم برای قبضه شورای شهر و هم مجلس و هم ریاست‌جمهوری كه در دوره گذشته طرد و قهر ملت را در حد فاجعه‌بار نسبت به خود دیدند، این افراد قصد هجوم به خبرگان رهبری نموده‌اند. ملت با بصیرت كامل از میان نامزد‌ها فقط به وارستگان و زاهدان، پای‌بندان قطعی به ولایت‌فقیه و سیره حضرت امام رای خواهد داد». 

توضیحات هاشمی درباره شورای رهبری [کلیک کنید]

این نوشته در پایان می‌آورد: «ملت به خوبی می‌داند كسانی كه [...] سالم‌سازی جامعه را در جهت مهیا شدن زمینه انتظار فرج به مسخره گرفته و به مبارزه می‌طلبند، به هیچ وجه صلاحیت ورود به خبرگان را ندارند. همچنین كسانی كه هنرشان سیاست‌پیشگی است و امتیازاتشان پذیرش اوامر اتحادیه اروپا و آمریكا پیرامون انرژی هسته‌ای در گذشته است و در تئوری بدعت‌گذار مرزبندی بین انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی هستند، از نظر مبانی اعتقادی مشی سیاسی و اصول و ارزش‌های عملی،‌ در تضاد با ولایت‌فقیه و مردم ولایت‌مدارند. بنابراین آرای مردم در حول نام آن‌ها جهت‌گیری نخواهد شد».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین