کد خبر: ۵۴۹۷۵۵
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۰

بازگشت بازیگر محبوب به تلویزیون با یک سریال کمدی دیگر

تصویربرداری سریال «دنگ و فنگ روزگار» به کارگردانی جواد مزد آبادی از اوایل آبان ماه آغاز می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز : سریال «دنگ و فنگ روزگار» به تهیه‌کنندگی امیر طالبی کاشانی و کارگردانی جواد مزدآبادی وارد مرحله پیش تولید شده است و انتخاب بازیگران نیز همچنان ادامه دارد.

پیشتر غلامرضا رمضانی به عنوان کارگردان اعلام شده بود، اما جواد مزدآبادی کارگردان قطعی این سریال است و قرار است از آبان ماه وارد مرحله تولید شوند.

سیروس گرجستانی، محمد نادری، محمد فیلی، شمسی فضل اللهی، رضا نیکخواه، سینا رازانی و ... از بازیگران این سریال پر بازیگر هستند.

این سریال ۷۰ لوکیشن دارد و اغلب آنها در غرب تهران،‌ طرشت، جاده کن سولقان قرار دارد و حسن وارسته و امیر شاداب از نویسندگان این مجموعه تلویزیونی هستند.

«دنگ و فنگ روزگار» سریالی ۳۰ قسمتی برای شبکه یک سیما است که در قالب طنز داستان زندگی یک قفل ساز را نشان می‌دهد و مخاطبان از نگاه او سریال را دنبال می‌کنند.

«دنگ و فنگ روزگار» سریالی اپیزودیک است و قصه‌ای کلی دارد که حول محور خانواده‌ای می‌چرخد. در آغاز هر قسمت که به صورت هفتگی است، قصه جدیدی شروع شده و با پایان هفته تمام می‌شود که تقریبا 5 فصل 6 قسمتی است. بر همین اساس علاوه بر بازیگران ثابت تعدادی بازیگر مهمان نیز دارد. همچنین قصه این سریال قابلیت ادامه دار شدن را دارد و فصل‌های بعدی آن نیز در دستور کار قرار خواهد گرفت.

افکارنیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین