کد خبر: ۵۴۹۹۴۸
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۰

قبولی مشکوک نمایندگان مجلس در مصاحبه دکترا

دانشگاه آزاد اسلامی نتایج استعدادهای درخشان در مقطع دکتری در رشته‌های پزشکی و علوم انسانی را با ۱۵روز تأخیر اعلام کرد.
آفتاب‌‌نیوز : روزنامه جوان نوشت: دانشگاه آزاد اسلامی نتایج استعدادهای درخشان در مقطع دکتری در رشته‌های پزشکی و علوم انسانی را با ۱۵روز تأخیر اعلام کرد.

دانشگاه آزاد اسلامی نتایج استعدادهای درخشان در مقطع دکتری در رشته‌های پزشکی و علوم انسانی را با ۱۵روز تأخیر اعلام کرد.

برخی داوطلبان به دلیل آنچه این دانشگاه عدم تجانس مدرک تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد با دکتری را اعلام کرد، مردود شده‌اند که این عده از داوطلبان نسبت به این موضوع اعتراض کردند.

در پی اعلام نتایج آزمون مقطع دکتری ویژه استعدادهای درخشان دانشگاه آزاد اسلامی در مقطع دکتری، جمعی از داوطلبان روزگذشته با تجمع مقابل مرکز آزمون دانشگاه به این نتایج اعتراض کردند.

این دانشگاه اعلام کرده که مردودی‌ها به دلیل عدم تجانس مدرک مقطع کارشناسی ارشد با دکتری بوده است.

درحالی که اگر این عدم تجانسی وجود داشت نباید دعوت‌نامه برای مصاحبه علمی ارسال می‌شد.

مسئولان دانشگاه آزاد روزگذشته پاسخگوی معترضان به نتایج آزمون نبودند. در میان داوطلبان معترض شایعاتی مبنی بر گم‌شدن برگه‌های مصاحبه آنان یا حضور تعدادی مسئولان از جمله نمایندگان مجلس برای انجام مصاحبه علمی این آزمون منتشر شده بود.

نکته قابل‌توجهی که معترضان به آن اشاره داشتند، این بود که مردودی‌ها عمدتاً در رشته‌های خاص مانند پزشکی، حقوق و رشته‌های پرطرفدار علوم انسانی بود و در رشته‌های فنی و مهندسی چنین اتفاقی نیفتاده است. «جوان» آمادگی دارد تا پاسخ دانشگاه آزاد اسلامی در این رابطه را منتشر کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین