کد خبر: ۵۵۰۲۲
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۸۵ - ۱۲:۲۸
شنیده‌های آفتاب از دلایل تاخیر در اعلام نتایج

مشکل پروین احمدی‌نژاد!

آفتاب‌‌نیوز : به گزارش آفتاب، برخی منابع خبری مطلع اعلام کرده‌اند که به علت آرای بسیار پایین خواهر رئیس جمهور که وی را در رتبه‌های آخر 15 نفر منتخب مردم تهران قرار داده و تفاوت فاحش وی با کاندیداهای ائتلاف بزرگ اصولگرایان و ائتلاف اصلاح‌طلبان، برخی مقامات به علت جلوگیری از بروز این شائبه در میان مردم که «با گذشت تنها یک سال و چند ماه از عمر دولت نهم، خواهر رئیس آن نتوانسته آرای قابل توجهی از شهروندان پایتخت کسب کند و حتی احتمال راه نیافتن وی به شورای شهر تهران وجود دارد» خواهان تاخیر در اعلام نتایج انتخابات شده‌اند. 

نتیجه شمارش اولیه شورای شهر تهران [کلیک کنید]

این مسئولین استدلال می‌کنند که در صورت پایین بودن آرای پروین احمدی‌نژاد، این مساله به نوعی رفراندوم درباره دولت نهم تبدیل می‌شود و باید با اتخاذ تمهیداتی مانع این مساله شد. 

این در حالی است که بنا بر اخباری که برخی منابع روزهای قبل در اختیار آفتاب قرار داده بودند، حامیان دولت در جلسه‌ای که بامداد روز شنبه داشته‌اند اذعان کرده‌اند «بر اساس برآوردهای اولیه حداکثر سه تن از نامزدهای این طیف به شورای شهر تهران راه می‌یابند و سایر کرسی‌ها در اختیار اصلاح‌طلبان و حامیان قالیباف (ائتلاف بزرگ اصولگرایان) خواهد بود». در این جلسه همچنین تصریح شده که حضور هاشمی رفسنجانی در صدر منتخبین تهران، آرای قابل ملاحظه دکتر حسن روحانی، بیرون ماندن آیت‌الله خوشوقت و رتبه پایین آیت‌الله مصباح یزدی باعث آبروریزی حامیان دولت و کسانی که با لیست «منهای هاشمی و روحانی» به میدان آمدند، شده است.

پروژه خطرناک افراطیون [کلیک کنید]

لازم به ذکر است که در انتخابات مجلس پنجم «فائزه هاشمی» دختر رئیس جمهور وقت کشور موفق به کسب آرای اول مردم تهران در آن انتخابات شد و در مجلس ششم نیز «محمدرضا خاتمی» برادر رئیس جمهور اصلاح‌طلب، آرای اول مردم پایتخت را از آن خود کرد اما گزارش‌های رسیده از مناطق مختلف شهر تهران خبر می‌دهند که میزان پایین آرای پروین احمدی‌نژاد، وی را تا مرز راه نیافتن به شورای شهر تهران نزدیک کرده است. 

شنیده‌های آفتاب همچنین حاکی است که مسئولین ستاد انتخابات در نهایت تسلیم فشارهای برخی مقامات نشده و نتایج اولیه را پس از 72 ساعت اعلام کردند.

تلاش خبرنگار آفتاب برای گفتگو با مجتبی هاشمی ثمره در این زمینه و بررسی صحت یا سقم این اخبار به نتیجه نرسید.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۵
0
0
سلام علیکم
جناب آقای مهندس بیادی لطفا با توجه به اینکه جمعیت آبادگران استانهای مختلف برای شروع فعالیت در عرصه انتخابات شوراها و ریاست جمهوری دیدگاه حضرتعالی برایشان مهم است با حضور در شواری مرکزی جمعیت آبادگران استانی این دوستان را ارشاد فرمایید. با توجه به اینکه اخیراً نوع عملکرد دولت مردان و مسئولین ما مردم را در دوراهی های سخت تصمیم گیری قرار داده اند .
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین