کد خبر: ۵۵۰۳۸۵
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۴

دستگیری اعضای باند سارقان جواهرات

فرمانده انتظامی استان فارس از دستگیری اعضای باند 9 نفره سارقان طلا و جواهرات که در پوشش خیرین از افراد مسن در شیراز سرقت کرده و به شهر ری فرار کرده بودند، توسط پلیس آگاهی فارس خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
سردار سرتیپ احمدعلی گودرزی در توضیح این خبر گفت:‌ در پی وقوع چندین فقره سرقت از افراد مسن و سرقت طلا و جواهرات توسط افرادی ناشناس با خودروهای پژو پارس، سمند و تیبا، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان فارس قرار گرفت .

وی افزود: پس از بررسی و تحقیق از مالباختگان مشخص شد اعضای باند سارقان حرفه‌ای با استفاده از خودرو سواری و چهره‌ای موجه با لهجه عربی و در پوشش افراد خیر به بهانه اینکه مقادیری البسه و وجه نقد برای افراد نیازمند تهیه کرده‌اند، اعتماد افراد را جلب کرده و از آنان سرقت می‌کردند.

گودرزی ادامه داد: این افراد همچنین به بهانه اینکه می‌خواهند طلا برای همسر خود خریداری کنند، درخواست مشاهده طلای مورد استفاده بانوان را کرده و با استفاده از غفلت مالباخته، این اشیاء قیمتی را می‌دزدیدند.

او گفت: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی متوجه شدند سارقان پس از سرقت به شهر ری متواری شده و خود را مخفی کرده‌اند.

گودرزی گفت: پس از مشخص شدن رد متهمان، ماموران پلیس آگاهی فارس با اخذ نیابت قضائی به شهرری اعزام شده و در یک عملیات موفق پلیسی 9 سارق مورد نظر که در قالب یک باند فعالیت می‌کردند را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان فارس ضمن یادآوری اینکه سارقان دستگیر شده حرفه‌ای بوده و در بازجویی‌ها به 50 فقره سرقت در شیراز اقرار کرده‌اند، گفت: متهمان بعد از تکمیل پرونده توسط پلیس آگاهی به مراجع قضایی تحویل و روانه زندان شده‌اند.

به گزارش سایت پلیس فارس، گودرزی از شهروندانی که با این شیوه مورد سرقت قرار گرفته‌اند خواست که برای شناسایی سارقان و طرح شکایت به پلیس آگاهی جنوب واقع در بلوار رازی شیراز مراجعه کنند.



بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین