کد خبر: ۵۵۰۴۲۶
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۹

نرخ خودروهای داخلی/ دلال‌ها قیمت برخی را ۲ برابر کارخانه بالا برده‌اند!+جدول

رئیس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو با بیان اینکه امروز قیمت خودرو با کاهش مواجه شد، گفت: با توجه به اتفاقاتی که برای قیمت ارز صورت گرفت خریداران منتظر کاهش بیشتر قیمت خودرو هستند.
آفتاب‌‌نیوز :
سعید موتمنی اظهار کرد: طی روز‌های گذشته قیمت خودرو نیز همانند سایر کالا‌ها سیر نزولی به خود گرفت.

وی با بیان اینکه امروز قیمت خودرو‌های داخلی بین ۵۰۰هزار تا یک میلیون تومان کاهش یافته است، خاطرنشان کرد: با ادامه روند نزولی قیمت ارز، قیمت خودرو باز هم کاهش خواهد یافت.

رئیس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو گفت: امروز ۲۰۶ تیپ دو، ۵۸ میلیون تومان، پراید ۱۱۱، ۳۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، پژو ۴۰۵، ،۵۱ میلیون تومان و پراید۱۳۱، ۳۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد.

موتمنی با بیان اینکه صف فروشندگان زیاد شده اما، در حال حاضر خرید کم صورت می‌گیرد، گفت: با توجه به اتفاقاتی که برای قیمت ارز صورت گرفت خریداران منتظر کاهش بیشتر قیمت خودرو هستند.

وی گفت: زمانی که قیمت‌ها در حال رشد و افزایش است مردم برای خرید هجوم می‌آورند، اما زمانی که قیمت‌ها روند کاهشی و به سمت ثبات حرکت می‌کند از خرید خودداری می‌کنند.

موتمنی با بیان اینکه قیمت خودرو‌های داخلی بسیار بالاتر از قیمت منطقی است، گفت: قیمت‌ها غیرواقعی است و نباید این میزان اختلاف قیمت بین کارخانه و بازار وجود داشته باشد.

رئیس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو خاطرنشان کرد: کماکان عرضه از سوی خودروسازان کم است و بسیار محدود خودرو وارد بازار می‌شود.

نرخ خودروهای داخلی/ دلال‌ها قیمت برخی را ۲ برابر کارخانه بالا برده‌اند!+جدول

منبع: میزان
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین