کد خبر: ۵۵۰۴۳۴
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۹

علم الهدی: در نظام ما پلیس دفاع از جریان دینی نظام را برعهده دارد/ پلیس از طریق امر به معروف و نهی از منکر وظیفه زمینه‌سازی ظهور را دارد

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: در سایر کشورهای دنیا نظام پلیسی و جریان پلیس ایفاگر تامین کننده امنیت و برقرارکننده نظم است اما عامل متمایز پلیس ما با پلیس سایر کشورها این است که در نظام ما جریان پلیس دفاع از جریان دینی نظام را نیز برعهده دارد و از طریق امر به معروف و نهی از منکر وظیفه زمینه سازی ظهور را نیز برعهده دارد.
آفتاب‌‌نیوز :
 سید احمد علم‌الهدی عصر امروز در دیدار با فرماندهان انتظامی خراسان رضوی اظهار داشت: نیروی انتظامی و پلیس به واسطه جایگاه و شغلی که دارد در مسیر توسعه دین و اسلام قطعا دارای نقش است و در این میان نیروی انتظامی در استان خراسان رضوی دارای مسئولیت و زحمت و البته جایگاه دیگری است.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی ادامه داد: امتیاز ویژه شما در این استان و مشهد این است که حکم خادمی امام رضا(ع) نیز به تک تک شما اعطا شده و این افتخاری منحصر به نیروی انتظامی این استان است و در سایر استانها چنین مسئله‌ای وجود ندارد.

علم الهدی افزود: در سایر کشورهای دنیا نظام پلیسی و جریان پلیس ایفاگر تامین کننده امنیت و برقرارکننده نظم است اما عامل متمایز پلیس ما با پلیس سایر کشورها این است که در نظام ما جریان پلیس دفاع از جریان دینی نظام را نیز برعهده دارد و از طریق امر به معروف و نهی از منکر وظیفه زمینه سازی ظهور را نیز برعهده دارد.

وی در ادامه با اشاره به تراکم فعالیت و وظایف نیروی انتظامی در خراسان رضوی خاطرنشان کرد: از سوی دیگر فعالیت‌های آگاهی و اطلاعاتی نیز در مشهد و استان به نسبت سایر استان‌ها بیشتر است و در کمتر نقطه‌ای از کشور این حجم را شاهد هستیم و از سوی دیگر به دلیل مضجع نورانی و شریف امام هشتم شیعیان شاهد هستیم که حجم تردد به سمت مشهد نیز بسیار بالا است.

 علم الهدی بیان کرد: در این میان و با توجه به تراکم رفت و آمد به مشهد وظیفه تامین امنیت نیز برعهده شما است که اگر مورد غفلت واقع شود ممکن است زمینه ساز مسائل و مشکلات بعدی شود.

وی با اشاره به اینکه برخی در جریانات مطروحه اخیر در زمینه زائران عراقی به دنبال این مسئله بودند که قداست مشهد را زیر سوال ببرند تاکید کرد: خوشبختانه کمیت و کیفیت اقدامات نیروی انتظامی استان رضایت بخش و مناسب بوده و امیدواریم این رویه ادامه پیدا کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین