کد خبر: ۵۵۰۹۱۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۶
همه شهرداران مشمول "قانون منع به کارگیری بازنشستگان" هستند

خداحافظی محمدعلی افشانی از بهشت؟ شهردار بعدی تهران کیست؟

با اعلام معاونت حقوقی و پارلمانی ریاست جمهوری در خصوص قانون منع به کارگیری بازنشستگان، همه شهرداران منجمله شهردار تهران مشمول قانون اشاره شده است و طبق زمان‌بندی اعلام شده باید ساختمان شهرداری را ترک کنند.
آفتاب‌‌نیوز :
جلسه مشترک بین نمایندگان مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و اعضای شورای شهر تهران دقایقی پیش در ساختمان شورای شهر تهران در حال برگزاری است.

به گزارش آفتاب‎نیوز؛ این در حالی است که در جلسه امشب موضوع قانون منع به کارگیری بازنشستگان در دستور کار نمایندگان مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و همچنین اعضای شورای شهر تهران قرار گرفته است.

امروز نیز معاونت حقوقی و پارلمانی ریاست جمهوری رسماً نامه‌ای داده و شهرداران (منجمله شهردار تهران) را مشمول قانون منع به کارگیری بازنشستگان دانسته است و با این شرایط سید محمدعلی افشانی نیز باید ساختمان بهشت را ترک کند.

به نوشته خبرگزاری تسنیم؛ محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای شهر تهران نیز در حاشیه برگزاری جلسه امروز شورای شهر تهران، از جلسه امشب اعضای شورای شهر تهران با نمایندگان مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خبر داده بود و اظهار کرد: این جلسه با حضور عارف رئیس فراکسیون امید و همچنین شهردار تهران برگزار خواهد شد و موضوع جلسه بررسی قانون منع به کارگیری بازنشستگان و فرایند اخذ استفساریه از مجلس شورای اسلامی است.

روایت مجید فراهانی از جلسه امروز شورایی‌ها با نمایندگان تهران در مجلس

عضو شورای شهر تهران نیز به تشریح جلسه امروز نمایندگان پارلمان شهری تهران با نمایندگان تهران در مجلس شورای اسلامی پرداخت.

به گزارش ایلنا، مجید فراهانی درخصوص جلسه هم‌‌اندیشی امروز اعضای شورای شهر و نمایندگان مجلس تهران در توییتر خود نوشت: در جلسه امشب مشترک بین نمایندگان مجلس تهران و‌ اعضای شورای شهر تهران با موضوع قانون‌ منع بکارگیری بازنشستگان اعلام شد امروز معاونت حقوقی و‌ پارلمانی ریاست جمهوری رسما نامه داده و شهرداران (من جمله شهردار تهران) را مشمول قانون دانسته است.


خداحافظی محمدعلی افشانی از بهشت؟ شهردار بعدی تهران کیست؟
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
0
0
قانون به این روشنی استفساریه برای چی؟
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین