کد خبر: ۵۵۱۰۳۲
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۸
توضیح سفیر ایران در ترکیه دربارۀ خبر حمله انتحاری؛ حمله انتحاری به سفارت تنها یک تهدید بود

یک رسانه ترکیه ای؛ ورود یک بمب‌گذار انتحاری به سفارت ایران در ترکیه /قاسمی تکذیب کرد

درپی دریافت گزارش‌هایی مبنی بر احتمال حمله بمب‌گذاری انتحاری به سفارتخانه ایران در آنکارا، این ساختمان تخلیه شد.
آفتاب‌‌نیوز :
سفارت جمهوری اسلامی ایران در ترکیه، بعد از دریافت هشدار بمب‌گذاری، تخلیه شد.

به گزارش آفتاب نیوز، به نوشته روزنامه «دیلی صاباح» به نقل از منابع امنیتی، بعد از دریافت پیامی مبنی بر احتمال حمله یک بمب‌گذار انتحاری به سفارت ایران در آنکارا، این ساختمان تخلیه شده و سفیر ایران به مکانی امن منتقل شده است.

بر این اساس، پلیس ترکیه بعد از دریافت گزارش درباره ورود یک بمب‌گذار انتحاری به سفارت ایران، خیابان تهران در کنار این ساختمان را مسدود کرده و در حال تفتیش سفارتخانه است.

«بهرام قاسمی» سخنگوی وزارت کشورمان اما دقایقی بعد، گزارش‌ها مبنی بر بمب‌گذاری یا تخلیه سفارتخانه ایران در آنکارا را تکذیب کرد.

 سفیر جمهوری اسلامی ایران در ترکیه نیز در مصاحبه ای با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه حمله انتحاری به سفارت تنها یک تهدید بود، تاکید کرد: اقدام خاصی صورت نگرفته و اوضاع در کنترل و عادی است.

محمدابراهیم طاهریان فرد اظهارداشت: تهدید توسط یک فردی انجام شده که خود را منتسب به داعش معرفی کرده و پلیس ترکیه در پی این تهدید، اقدامات و تدابیر امنیتی را در اطراف سفارت تشدید کرده است.

وی، تخلیه کارکنان سفارت و هر گونه بمب گذاری و اخبار دیگر در این زمینه را تکذیب کرد.

امروز دوشنبه در پی اعلام برخی رسانه های ترکیه ای مبنی بر دریافت پیام تهدید به بمب گذاری در سفارت ایران در آنکارا ، تدابیری امنیتی در اطراف سفارت ایران اعمال شد.



بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین