کد خبر: ۵۵۱۳۲۶
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۹

سردار آزمون: افتخار می‌کنم که برای ایران بازی می‌کنم/ می‌خواهیم قهرمان جام ملت‌ها شویم

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید با تمام وجود برای این تیم بازی می‌کند.
آفتاب‌‌نیوز :
سردار آزمون پس از پیروزی ایران برابر بولیوی اظهار کرد: خوشحالم دوباره در این جمع هستم چراکه من افتخار می‌کنم برای تیم ملی کشورم بازی کنم و همیشه با تمام وجود برای این تیم بازی خواهم کرد.

او در پاسخ به این سوال که آیا هدف ایران برای جام ملت‌های آسیا قهرمانی است یا خیر، گفت: صددرصد هدف ما قهرمانی است. در دوره قبل هم اگر داور آن اشتباه را نمی‌کرد این شانس را داشتیم که قهرمان بشویم. امیدوارم همه مسئولان حمایت کنند تا حاشیه‌ها جمع شود و با آرامش بتوانیم کار کنیم چراکه می‌خواهیم بهترین نتیجه را بگیریم. چراکه واقعا آرزوی همه بازیکنان است که تیم قهرمان شود. در حال حاضر مربی خوب و کادر قوی‌ای داریم و بازیکنان بااستعدادی داریم که می‌توانیم آسیا را تکان بدهیم.

او در پایان در پاسخ به این سوال که بازیکنان دوست دارند ایران با تیم‌های بزرگ دیدار دوستانه داشته باشد ، گفت: بازیکنان دوست دارند و قطعا آقای کی‌روش هم دوست دارد با تیم‌های بزرگ بازی کنیم اما باید ببینیم که تیم‌های بزرگ حاضر هستند که با ما بازی کنند یا خیر که در این باره باید فدراسیون فوتبال اظهارنظر کند. مطمئنا اگر با تیم‌های بزرگ بازی کنیم برای بازیکنان هم کسب تجربه خواهد بود.

ایسنا 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین