کد خبر: ۵۵۱۳۲۸
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۱

انصاری‌فرد: به اهداف‌مان نزدیک‌تر شدیم/ حضور بانوان در ورزشگاه نکته مثبتی بود

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید بولیوی حریف تمرینی خوبی بود که می‌تواند ایران را به اهدافش نزدیک‌تر کند.
آفتاب‌‌نیوز :
کریم انصاری‌فرد پس از پیروزی ایران برابر بولیوی اظهار کرد: ابتدا از هواداران تشکر کنم که امروز به ورزشگاه آمدند و از تیم ملی حمایت کردند. امروز بانوان هم به ورزشگاه آمدند که درباره این موضوع هم می‌خواهم به همه تبریک بگویم. این یک نکته مثبت در بازی بود. طبیعتا بولیوی حریف تدارکاتی‌ای بود که می‌توانست ما را به هدف‌هایمان نزدیک‌تر کند. اما می‌شد حریف تدارکاتی بهتری برایمان تدارک دیده شود و شرایط بهتر باشد. اما همین هم خوب بود و حریف تمرینی خوبی داشتیم. همین تیم برابر عربستان بازی کرده بود و به تساوی ۲ بر ۲ رسیده بود. بازی خوبی شاهد بودیم اما بزرگترین مشکل این بود که ما یک فیفادی را از دست دادیم و به جای اینکه دو بازی دوستانه داشته باشیم یک بازی دوستانه داشتیم. امیدوارم که در اردوهای بعدی شرایط بهتر باشد.

او افزود: دو بازی برای اردوی بعدی تدارک دیده شده که باید برابر ترینیداد و توباگو و ونزوئلا بازی کنیم. امیدوارم که بتوانیم در بازی‌های تمرینی‌ای که در پیش داریم به هدف‌هایی که داریم نزدیک‌تر شویم و برسیم.

او درباره اینکه عراق با آرژانتین بازی دوستانه داشته هم گفت: طبیعتا این موضوع نگران‌کننده است اما همه باید شرایط را درک کنیم. اوضاع کشور ما جوری نیست که بخواهیم حریف‌های بزرگ را به ایران بیاوریم و با آنها بازی کنیم. فدراسیون هم در تلاش است بهترین بازی‌های دوستانه را برای تیم ملی انتخاب کنند و فعلا بضاعت ما همین است و باید به آن بسنده کنیم.

ایسنا 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین