کد خبر: ۵۵۱۴۰۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۱

ماجرای روزنامه‌ای که امروز نسخه ۲ ماه پیش خود را منتشر کرد!+عکس

روزنامه «وطن امروز» به جای انتشار نسخه‌ی جدید در روز چهارشنبه (۲۵ مهر ماه)، نسخه‌ی چهارشنبه (۲۵ مرداد ماه) خود را بازنشر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
«وطن امروز» نسخه امروز خود را در حالی بر روی دکه‌های روزنامه‌فروشی توزیع کرده که تمام مطالب آن از صفر تا صد، به نسخه‌ی چهارشنبه (۲۵ مرداد ماه) مربوط است.

به گزارش آفتاب‎نیوز؛ نسخه‌ی کاغذی وطن امروز در حالی به دو ماه قبل برگشته است که مطالب نسخه‌ی الکترونیکی این روزنامه به امروز مربوط است.

تیتر یک نسخه کاغذی روزنامه‌ی وطن امروز به جلسه‌ی دو ماه پیش هیات دولت با موضوع ارز اختصاص دارد که به نقل از رییس جمهور عنوان شده است «قیمت ارز حتما پایین‌تر می‌آید». عکس یک این روزنامه هم در همین ارتباط است و قابی از حسن روحانی و اسحاق جهانگیری را به نمایش می‌گذارد.

ماجرای روزنامه‌ای که امروز نسخه ۲ ماه پیش خود را منتشر کرد!+عکس

اما تیتر یک نسخه آنلاین وطن امروز به تلاش سینماگران برای رساندن آثارشان به جشنواره‌ی فیلم فجر اختصاص دارد و با این عنوان انتخاب شده است: «بی‌خوابی برای فجر».

این در حالس است که در این اتفاق عجیب، نسخه‌ی دو ماه پیش روزنامه، امروز در دکه‌های روزنامه‌فروشی هم توزیع شده است.

روزنامه‌ی صبح «وطن امروز» به صاحب امتیازی مهرداد بذرپاش، مدیر مسؤولی محمد آخوندی و سردبیری رضا شکیبایی منتشر می‌شود.

عذرخواهی «وطن امروز»

در همین راستا روابط عمومی روزنامه «وطن امروز» در پیامی درباره این اشتباه توضیحی ارائه داد که به شرح زیر است: «در پی اشتباه چاپخانه طرف قرارداد وطن‌امروز و چاپ فایل‌های تاریخ گذشته روزنامه ۲۵ مرداد به‌ جای ۲۵ مهر و توزیع آن، صبح امروز چاپ مجدد روزنامه در دستور کار قرار گرفت و نسخه ۲۵ مهر وطن امروز چاپ و توزیع شد. از خوانندگان محترم به خاطر این اشتباه پوزش می‌طلبیم.»

ماجرای روزنامه‌ای که امروز نسخه ۲ ماه پیش خود را منتشر کرد!+عکس

منبع: خبرگزاری ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۵
0
0
جایی زندگی می کنم که هیچ چیز روشن وشفاف نیست
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین