کد خبر: ۵۵۱۵۷۹
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۰

دایی: بازی مهم و سختی مقابل استقلال داریم

سرمربی تیم سایپا می‌گوید به دنبال سه امتیاز مسابقه با استقلال تهران هستیم.
آفتاب‌‌نیوز :
علی دایی سرمربی تیم سایپا در نشست خبری قبل از بازی تیمش برابر استقلال تهران در چارچوب هفته نهم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: فردا یکی از مهم‌ترین و سخت‌ترین بازی‌هایمان را مقابل تیم استقلال داریم. استقلال تیم خوبی است با طرفداران بسیار خوب که همیشه این تیم را حمایت کرده‌اند. خوشبختانه یا بدبختانه دو بازی قبلی‌شان را هم مقابل تیم نفت مسجد سلیمان با بازی پشت سر گذاشتند و نشان دادند که تیم بسیار خوبی هستند. ما در این چند هفته دو بازی با استقلال خواهیم داشت که یکی از آن در لیگ برتر است و بازی بعدی هم در جام حذفی خواهد بود.

وی ادامه داد: ما شناخت خوبی از تیم استقلال داریم. تیم بسیار بزرگی است که مهره‌های بسیار خوبی دارد و بازیکنان خوبی در این تیم بازی می‌کنند. این تیم مربی بسیار بزرگی دارد، اما ما دنبال سه امتیاز این بازی هستیم. روی نقاط ضعف و قوت این تیم بسیار کار کردیم. متاسفانه شرایط تیم‌مان به دلیل آسیب‌دیدگی چند بازیکن که نتوانستند تمرین کنند و چند بازیکنی که بعد از بازی نساجی و اکسین البرز نتوانستند ما را همراهی کنند باعث شده تا یک مقدار از لحاظ بازیکن در مضیقه باشیم، اما با این حال ما دنبال سه امتیاز این بازی هستیم. بازیکنان ما تمرینات و روحیه خوبی دارند تا در این بازی به پیروزی برسند.

سرمربی تیم سایپا در مورد این‌که آیا مهدی ترابی در مسابقه با استقلال تهران بازی خواهد کرد، گفت: ما به کسی استراحت نمی‌دهیم. مهدی ترابی هم دیروز با ما تمرین کرد و صبح هم در تمرینات ما حاضر بود. ما به شرایط نگاه خواهیم کرد. اگر به مهدی ترابی نیاز داشته باشیم از آن استفاده می‌کنیم.

دایی در ادامه اظهار کرد: ما دو مصدوم داریم که باعث شده یک مقداری در مضیقه باشیم. با این حال برای ما فرقی نمی‌کند. در بازی فردا یک بازی خوب از سایپا خواهیم دید و امیدواریم به یک نتیجه خوب هم برسیم.

وی در مورد شرایط زمین استادیوم تختی گفت: مطمئنا زمین استادیوم تختی اصلا شرایط خوبی برای اجرای مسابقه را ندارد، اما متاسفانه باید در این زمین ما بازی کنیم و مسابقه بدهیم. ما در زمین خودمان که در اکباتان است به دلیل شرایط امنیتی نمی‌توانیم در آنجا بازی کنیم و مجبور هستیم در تختی بازی کنیم. مطمئنا شرایط زمین تختی در کار هر دو تیم تاثیر خواهد گذاشت. ما با توجه به بازیکنانی که داریم در زمین بازی خواهیم کرد. شاید کیفیت هر دو تیم با وجود این زمین دچار تغییرات شود.

به گزارش ایسنا، سرمربی تیم سایپا ادامه داد: آقای رضا علیاری و آقای سلطانی‌مهر را به علت مصدومیت در اختیار نداریم. چند تا از جوانان ما هم که رویشان حساب ویژه باز کردیم دچار آسیب‌شدگی شدند و مشخص نیست بتوانیم آیا از او استفاده کنیم یا نه. آقای رمضانی به دلیل کیفیت زمین‌مان پایش پیچید و دچار مصدومیت شد و سه چهار روز تمرین نکرد. همه اینها را ما کنار هم می‌گذاریم تا به یک جمع‌بندی در نهایت برای بازی فردا برسیم. آقای صادق بارانی تازه به جمع ما اضافه شده و روزبه شاه‌علیدوست هم تازه به تمرینات ما ملحق شده است. متاسفانه تعداد مصدومانمان زیاد است و به خاطر همین مساله تقریبا با نصف تیم تمرین کردیم، اما تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم. ان‌شاءالله که بتوانیم بازی خوبی را فردا نشان دهیم. امین حاج محمدی هم تازه تمرینات را با ما شروع کرده در کل یک مقدار از لحاظ بازیکن کمبود داشتیمم، اما تقریبا این مشکل حل شده است.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین