کد خبر: ۵۵۱۵۸۴
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۲

شلیک تیرهوایی برای دستگیری ۲ سارق در نارمک

رئیس کلانتری ۱۲۷ نارمک از دستگیری دو سارق در تعقیب و گریز با پلیس خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
سرهنگ مجتبی سهرابی منش در گفت‌وگو با ایسنا، در این باره گفت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان درباره کیف قاپی‌های مکرر از سوی دو سارق موتورسوار پرونده‌ای در این زمینه تشکیل شد و تیمی از مأموران تجسس کلانتری ۱۲۷ نارمک رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار داده‌اند.

وی با اشاره به انجام تحقیقات از سوی مأموران کلانتری تصریح کرد: در بررسی‌ها و تحقیقات انجام شده از سوی مأموران مشخصات ظاهری متهمان و موتورسیکلتشان به دست آمد و در اختیار ماموران گشت های انتظامی قرار گرفت و این اقدامات ادامه داشت تا این که روز گذشته ماموران یکی از گشت های انتظامی این کلانتری متهمان تحت تعقیب را در خیابان نارمک مشاهده کرده و تحت تعقیب قرار دادند.

سهرابی منش با بیان اینکه متهمان که متوجه حضور پلیس شده و سعی از فرار داشتند، گفت: این افراد سعی کردند با انجام حرکات خطرناک و مارپیچ از دست قانون فرار کنند؛ اما ماموران پلیس به آنها این امکان را نداده و سرانجام پس از مدتی تعقیب و گریز ماموران با شلیک تیر هوایی پلیس هر دو متهم را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

ریس کلانتری ۱۲۷ نارمک با اشاره به انجام بازجویی از دو سارق دستگیر شده، گفـت: این افراد در کلانتری به ارتکاب جرایمی همچون سرقت و کیف قاپی از شهروندان اعتراف کردند. همچنین در بازرسی از وسایل همراه این افراد نیز پنج کیف مسروقه زنانه که در همان روز به سرقت رفته بود، کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه تعدادی از  مالباختگان شناسایی شده و با دعوت به کلانتری اموال مکشوفه به آنها باز گردانده شد، گفت: دو متهم دستگیر شده نیز با شکایت مالباختگان و پس از تشکیل پرونده برای رسیدگی تخصصی به پرونده به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین