کد خبر: ۵۵۱۶۰۱
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۵

تساوی بدون گل پرسولیس و نود ارومیه در نیمه اول/همدردی پرسپولیسی‌ها با رسن/ اعتراض خلیل‌زاده به مربی نود

پرسپولیس نیمه اول بازی مقابل نود ارومیه در رقابت‌های جام حذفی با تساوی بدون گل به پایان رساند.
آفتاب‌‌نیوز :
دو تیم پرسپولیس و نود ارومیه در چارچوب رقابت‌های جام حذفی امروز (پنج‌شنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند و در پایان نیمه اول دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند.

در این نیمه تیم پرسپولیس بر بازی سوار بود ولی دفاع چند لایه تیم نود ارومیه مانع از گلزنی شاگردان برانکو شد. از جمله فرصت‌های تیم پرسپولیس می‌توان به فرصت محمد انصاری در دقیقه ۱۱ اشاره داشته که او با شوتی محکم از راه دور توپ را روانه دروازه نود ارومیه کرد که با واکنش دروازه‌بان ارومیه همراه بود و بیرون رفت.

تا دقیقه ۲۰ پرسپولیس سعی داشت تا با ارسال از جناحین و استفاده از ضربات کرنر به دروازه نود ارومیه نزدیک شود اما این اتفاق نیفتاد و پرسپولیس موفق به گشودن دروازه این تیم ارومیه‌ای نشد.

از دیگر فرصت‌های پرسپولیس در دقیقه ۳۷ بود که احمد نوراللهی یک شوت از طریق ضربه ایستگاهی روانه دروازه حریف کرد که با اختلافی کم به بیرون رفت.

در این نیمه تیم نود ارومیه با دفاع همه‌جانبه‌ای که داشت امید به ضد حملات داشت و تلاش پرسپولیس هم برای گلزنی به حریف ارومیه‌ای‌اش هم نتیجه‌ای در پی نداشت تا بازی در پایان چهل و پنج دقیقه نخست با تساوی بدون گل به پایان برسد.

همدردی پرسپولیسی‌ها با رسن/ اعتراض خلیل‌زاده به مربی نود

در اواسط نیمه اول مصاف پرسپولیس و نود ارومیه، شجاع خلیل‌زاده به مربی تیم مهمان اعتراض کرد.

به گزارش ایسنا،  حواشی این نیمه به شرح زیر است:

- چیزی حدود ١٠٠هوادار آذری زبان با حضور در ورزشگاه آزادی، تیم نود را تشویق می‌کنند البته در مقابل حدود ۵ هزار هوادار پرسپولیسی هم در ورزشگاه حاضر هستند.

- حمیدرضا گرشاسبی به همراه علیرضا بیرانوند با حضور در جایگاه CIP این دیدار را از نزدیک تماشا کرد.

- وینگو بگوویچ سرمربی سابق پرسپولیس به همراه رضا چلنگر در جایگاه VIP نشسته‌اند.

- با توجه به دستورالعمل AFC برای رفع ایرادات ورزشگاه آزادی، امروز تغییراتی نظیر کندن قسمت هایی از آسفالت تونل و همینطور برداشتن نرده‌های قسمت VIP ورزشگاه اتفاق افتاده بود.

- پیش از آغاز بازی، زمانی که بازیکنان قصد داشتند عکس تیمی بگیرند، پیراهن سفیدرنگی که روی آن عکس بشار رسن به همراه مادرش نقش بسته بود به تن کردند.

- مارکار آقاجانیان به همراه اوسیانو کروز با حضور در ورزشگاه آزادی این دیدار را از نزدیک تماشا کردند.

- این دیدار با یک دقیقه سکوت آغاز شد.

- در دقیقه ١٩بازی، زمانی که بازیکن تیم نود به دلیل مصدومیت روی زمین بود، شجاع خلیل‌زاده به سمت سرمربی تیم نود رفت و به او اعتراض کرد. البته این درگیری لفظی با دخالت داور چهارم خاتمه یافت.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین