کد خبر: ۵۵۱۶۰۷
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۴

پرسپولیس به سختی از سد نود ارومیه گذشت

شاگردان برانکو با برتری مقابل تیم گمنام نود ارومیه به مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی صعود کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
 دو تیم پرسپولیس و نود ارومیه در چارچوب رقابت‌های جام حذفی امروز (پنج‌شنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند و در پایان پرسپولیس با تک گل محمد انصاری در دقیقه ۵۸ به پیروزی رسیده و راهی مرحله یک‌هشتم نهایی شد.

نیمه اول:

در این نیمه تیم پرسپولیس بر بازی سوار بود ولی دفاع چند لایه تیم نود ارومیه مانع از گلزنی شاگردان برانکو شد. از جمله فرصت‌های تیم پرسپولیس می‌توان به فرصت محمد انصاری در دقیقه ۱۱ اشاره داشته که او با شوتی محکم از راه دور توپ را روانه دروازه نود ارومیه کرد که با واکنش دروازه‌بان ارومیه همراه بود و بیرون رفت.

تا دقیقه ۲۰ پرسپولیس سعی داشت تا با ارسال از جناحین و استفاده از ضربات کرنر به دروازه نود ارومیه نزدیک شود اما این اتفاق نیفتاد و پرسپولیس موفق به گشودن دروازه این تیم ارومیه‌ای نشد.

از دیگر فرصت‌های پرسپولیس در دقیقه ۳۷ بود که احمد نوراللهی یک شوت از طریق ضربه ایستگاهی روانه دروازه حریف کرد که با اختلافی کم به بیرون رفت.

در این نیمه تیم نود ارومیه با دفاع همه‌جانبه‌ای که داشت امید به ضد حملات داشت و تلاش پرسپولیس هم برای گلزنی به حریف ارومیه‌ای‌اش هم نتیجه‌ای در پی نداشت تا بازی در پایان چهل و پنج دقیقه نخست با تساوی بدون گل به پایان برسد.

نیمه دوم:

تاکتیک دو تیم در نیمه دوم تغییری نکرد و شاگردان برانکو سعی داشتند با عبور از دفاع فشرده حریف خود، به گل برسند. در دقیقه ۵۴ بازی و درحالی که سرخپوشان جلو کشیده بودند، بازیکن نود ارومیه روی ضد حمله می‌رفت که با دروازه‌بان پرسپولیس تک به تک شود اما با خطای انصاری در پشت محوطه جریمه متوقف شد. انصاری که تیمش را از یک خطر جدی، نجات داده بود، چهار دقیقه بعد گل اول تیمش را به ثمر رساند. این مدافع پیش‌تاخته از پشت محوطه جریمه با شوتی محکم، دروازه نود ارومیه را باز کرد.

در ادامه ارومیه‌ای‌ها برای جبران گل خورده کمی جلو کشیدند اما شاگردان برانکو با حفاظت از تک گل خود، به برتری رسیده و راهی مرحله بعدی جام حذفی شدند.

تیم نود ارومیه در نیمه دوم این دیدار دو سه فرصت خوب گلزنی هم بدست آورد که به دلیل کمتجربگی بازیکنانش نتوانست از آن‌ها استفاده کند و در نهایت این پرسپولیس بود که راهی مرحله بعدی جام حذفی شد.

به گزارش ایسنا،پرسپولیس در مرحله یک‌هشتم نهایی باید به مصاف سپیدرود برود و در صورت پیروزی در مرحله نیمه‌نهایی با پدیده بازی خواهد کرد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین