کد خبر: ۵۵۱۶۱۶
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۰۰:۵۵

واکنش جالب انصاری به گلزنی

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس واکنش جالبی به گلزنی‌اش نشان داد.
آفتاب‌‌نیوز :
محمد انصاری زننده تک‌گل و پیروزی بخش پرسپولیس در بازی با نود ارومیه اظهار کرد: نود ارومیه تیم خوبی بود و بازیکنان خوبی داشت. چندتا از آن‌ها دوستانم بوده و فوتبالیست‌های خوبی هستند. امیدوارم آن‌ها در لیگ یک هم موفق باشند.

او در واکنش به سوالی درمورد گلزنی‌اش گفت: از دستم در رفت!

انصاری همچنین درباره بازی سه‌شنبه مقابل السد در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا توضیح داد: این، یک بازی ملی است و امیدوارم با حمایت تمام ایرانی‌ها بتوانیم ببریم و صعود کنیم. طبیعی است که مسئولان باید حمایت و نگاه ملی داشته باشند. تا اینجا هم از حمایتشان تشکر می‌کنیم اما اگر نتیجه خوبی می‌خواهند باید امکانات و توجهی خوبی هم داشته باشند.

بازیکن پرسپولیس اضافه کرد: کسی که فوتبالی باشد، پرسپولیس را از پیش صعود کرده نمی‌داند. ما بازی قبلی به الدحیل در خارج از خانه باختیم و اینجا هم یک گل خوردیم ولی در نهایت جبران کردیم. الان هم کار تمام نشده و امیدوارم پرسپولیس، بازی‌ای که در دوحه داشت را در تهران اجرا کند و امیدوارم فینالیست شویم.

به گزارش ایسنا، انصاری تاکید کرد: مجموعه عواملی وجود دارد و در مقایسه با رقیب‌های آسیایی امکانات کمی داریم که باید نگاه ویژه‌ای شود. ۱۰۰ درصد توانمان از روز اول، قهرمانی در آسیا بود و هم‌قسم شده بودیم تا به این مقام دست پیدا کنیم. درحال حاضر نیز در جایگاه بسیار خوبی قرار داریم و امیدوارم با صعود به فینال، قهرمانی را هم بدست بیاوریم.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین