کد خبر: ۵۵۱۷۳۴
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۶

سرمربی بایرن مونیخ ابقاء شد

مدیران باشگاه بایرن مونیخ آلمان با حمایت از «نیکو کواچ» اعلام کردند که این سرمربی جوان اهل کراوسی به کار خود در این باشگاه ادامه می دهد.
آفتاب‌‌نیوز :
بایرن مونیخ که قهرمان متوالی 6 فصل گذشته بوندسلیگای آلمان است در فصل جاری این مسابقات عملکرد خوبی نداشته و در چهار دیدار اخیر موفق به کسب پیروزی نشده است.

این تیم هم اکنون با 13 امتیاز در جایگاه ششم جدول رده بندی بوندسلیگا است و چهار امتیاز با بورسیادورتموند صدرنشین فاصله دارد.

همین مساله در کنار عملکرد نامطمئن بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا سبب شد تا انتقادها نسبت به عملکرد «نیکو کواچ» سرمربی جوان این تیم به اوج برسد.

این مربی جوان اهل کرواسی پس از عملکرد درخشان در فرانکفورت، در ابتدای فصل جاری هدایت بایرن مونیخ را برعهده گرفت.

«اولی هوینس»، «کارل هاینس رومینگه» و «حسن صالح حمیدزیچ» مدیران باشگاه بایرن مونیخ، امروز (جمعه) نشستی را برگزار کرده و سپس در جمع خبرنگاران حاضر شدند.

این سه مدیر ارشد بزرگترین باشگاه آلمان بر حمایت از کواچ تاکید کردند و از رسانه ها و هواداران خواستند تا انتقادها را کاهش دهند.

کارشناسان فوتبال آلمان معتقدند که کواچ و بازیکنان پا به سن گذاشته ای چون «مانوئل نویر»، «ژروم بواتنگ»، «فرانک ریبری» و «آرین روبن» نمی توانند بایرن را به موفقیت برسانند.

در حالی سران بایرن مونیخ از کواچ حمایت کردند که رسانه های آلمانی در روزهای اخیر بارها اخباری مبنی بر انتخاب «آرسن ونگر» سرمربی فرانسوی و اسبق آرسنال به عنوان جایگزین کواچ، مخابره کرده اند.

ایرنا 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین