کد خبر: ۵۵۱۷۵۹
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۴

قرعه سخت ۴ آزادکار ایران/ حسین خانی به باروز رسید، یزدانی به تیلور!

مراسم قرعه کشی ۴ وزن ابتدایی کشتی آزاد قهرمانی جهان ۲۰۱۸ در مجارستان انجام شد.
آفتاب‌‌نیوز :
مراسم قرعه کشی اوزان ۶۱، ۷۴، ۸۶ و ۱۲۵ کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی جهان ۲۰۱۸ در بوداپست مجارستان برگزار شد که نتیجه آن به شرح زیر است:

در وزن ۶۱ کیلوگرم که ۲۳ نفر شرکت کرده اند، محمدباقر یخکشی در دور نخست با عباس رحمان اف از ازبکستان مبارزه می کند و در صورت پیروزی بر این حریف در دور دوم با برنده کشتی میان خولیس بونه رودریگوئز از کوبا و ایوان گویدا از رومانی کشتی خواهد گرفت.

در وزن ۷۴ کیلوگرم مصطفی حسین خانی در دور نخست مقابل دی لومائو از جزایر پالائو قرار می گیرد و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر، در دور دوم به مصاف برنده جردن باروز قهرمان جهان و المپیک از آمریکا و جوا از لیبریا می رود. در این وزن ۳۲ نفر به روی باسکول رفتند.

در وزن ۸۶ کیلوگرم که ۳۱ نفر حضور دارند، حسن یزدانی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم به مصاف برنده کشتی میان آدیلت داولومبایف از قزاقستان و دیوید تیلور از آمریکا می رود.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم پرویز هادی در دور اول به مصاف آنزور خیزریف از روسیه می رود و در صورت غلبه بر این حریف در دور دوم با برنده فلورین تمنگیل از پالائو و کانگ جین نام از کره جنوبی کشتی می‌گیرد. در این وزن ۲۲ نفر حضور دارند.

مسابقات اوزان فوق از ساعت ۱۲ فردا به وقت ایران برگزار می‌شود.
ایسنا 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین