کد خبر: ۵۵۱۹۸۱
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۲

آتش‌سوزی در خوابگاه دختران با پتو خاموش شد

ناایمن بودن تجهیزات آشپزی در یک خوابگاه خودگردان دخترانه در اصفهان، آشپزخانه را به حریق کشید.
آفتاب‌‌نیوز :
شب گذشته (جمعه) حوالی ساعت 21:30 شب، یک خوابگاه خودگردان دخترانه، واقع در خیابان محتشم کاشانی دچار حریق شد.

دانشجویان این خوابگاه را دانشجویانی از دانشگاه‌های آزاد، غیرانتفاعی و هنر اصفهان تشکیل می‌دهند. دانشجویانی که شاهد این اتفاق بوده‌اند به خبرنگاران ایسنا می‌گویند آتش در نهایت توسط حراست خوابگاه و به وسیله یک عدد پتو خاموش شده است.

محسن گلابی- مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان ـ ضمن تایید این خبر به خبرنگار ایسنا گفته این حریق در طبقه پنجم یک ساختمان هفت طبقه رخ داده که منشا آتش‌سوزی یک اجاق گاز بوده است.

وی ادامه داد: این ساختمان یک خوابگاه خودگردان دخترانه متعلق به بخش خصوصی بوده است. علت آتش‌سوزی رعایت نکردن ایمنی در انتقال گاز عنوان شده. بعد از اطلاع آتش‌نشانی، اکیپ‌های اطفا حریق از ایستگاه شماره ۳ به این منطقه اعزام شده و بعد از اطمینان از رفع خطر با بررسی چند واحد دیگر از این خوابگاه، نسبت به رعایت نکات ایمنی تذکر می‌دهند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان تاکید کرد: این حریق تلفات جانی نداشته و خسارت‌های مالی آن نیز سبک گزارش شده است. با این حال این اتفاق لزوم نظارت بیشتر دانشگاه‌ها بر خوابگاه‌های خودگردانی که با آنها قرارداد دارند را نشان می‌دهد.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین