کد خبر: ۵۵۲۰۴۶
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۰

مهلت ثبت نام پنجمین جشنواره نوای خرّم تمدید شد

دبیرخانه پنجمین جایزه و جشنواره همایون خرّم ( نوای خرّم 5) مهلت ارسال آثار هنرمندان متقاضی را تا روز 5شنبه دهم آبان ماه 1397 تمدید کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
دبیرخانه پنجمین جایزه و جشنواره همایون خرّم ( نوای خرّم 5) مهلت ارسال آثار هنرمندان متقاضی را تا روز 5شنبه دهم آبان ماه 1397 تمدید کرد.

به گزارش روابط عمومی پنجمین جایزه و جشنواره همایون خرّم (نوای خرّم 5)، دبیرخانه این دوره از جشنواره اعلام کرد: «به دلیل استقبال و درخواست داوطلبان شرکت کننده در پنجمین دوره جایزه و جشنواره همایون خرّم ( نوای خرّم 5) مهلت ثبت نام و ارسال آثار این دوره از جشنواره تا پایان روز 5شنبه دهم آبان ماه 1397 تمدید شد.

"نظر به اینکه آثار ارسالی باید مورد بازبینی دقیق هیات داوران قرار گرفته تا برگزیدگان مرحله نهایی مشخص شوند و همچنین محدودیت زمانی و کثرت داوطلبین بدیهی است این مهلت به هیچ وجه تمدید نخواهد شد."

نوازندگان کلیه سازها، خوانندگان و همچنین گروه‌های موسیقی کودک و نوجوان داوطلب (کمتر از 18 سال) می‌توانند با اجرای یکی از تصانیف و یا قطعات بی‌کلام اساتید روح‌الله خالقی، مجید وفادار، مهدی خالدی، علی تجویدی، همایون خرّم‌، حبیب‌الله بدیعی، پرویز یاحقی و اسداله ملک که به شکل رسمی عرضه شده، به صورت تک‌خوانی، تک‌نوازی، هم‌خوانی، هم‌نوازی و گروه‌نوازی در این جشنواره شرکت نمایند.

پنجمین جایزه و جشنواره همایون خرّم با هدف حفظ و گسترش فرهنگ اصیل و فاخر ایرانی و با هدف ارتقای سطح هنری و موسیقایی نسل جوان و استفاده از نمونه ها و الگوهای موجود در هنر ایرانی به همت مؤسسه فرهنگی و هنری«رادنواندیش» و خانواده استاد همایون خرّم، با همکاری دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آذر ماه 1397 برگزار می شود.

علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره به سایت khorramfestival.com مراجعه کنند. image1.jpeg

مهلت ثبت نام پنجمین جشنواره نوای خرّم تمدید شد



بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین