کد خبر: ۵۵۲۱۱۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۹

دولت: تکذیب ادعای کریمی قدوسی / با مراجع تقلید درباره مذاکره با آمریکا صحبت نکردیم

باستحضار ملت ایران می رساند که در رابطه با ادعای کذب مورد اشاره، هیچ نماینده ای از سوی دولت به قم سفر نکرده و دیداری با مراجع عظام تقلید نداشته است.
آفتاب‌‌نیوز :
دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت با انتشار بیانیه ای، ادعای اخیر کریمی قدوسی را تکذیب کرد. کریمی قدوسی نماینده مشهد در مجلس گفته بود دولت نمایندگانی را به دیدار مراجع تقلید فرستاده بود تا آنها رهبری را به پذیرش گفتگو با آمریکا ترغیب کنند.

 متن بیانیه دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت به این شرح است:

درپی اظهارات نماینده مردم محترم مشهد در مجلس شورای اسلامی دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت ضمن ابراز تاسف از ادامه این رفتار ناپسند و خلاف اخلاق اسلامی آقای کریمی قدوسی این اظهارات را تکذیب و توضیحاتی ارائه کرد.

دولت: تکذیب ادعای کریمی قدوسی / با مراجع تقلید درباره مذاکره با آمریکا صحبت نکردیم

 آقای کریمی قدوسی نماینده مردم محترم مشهد در مجلس شورای اسلامی به تازگی طی یک توئیت ادعا نموده است که بعضی از اعضای کابینه دولت در سفر به قم و در دیدار با برخی مراجع محترم تقلید، از ایشان خواسته اند در تماس تلفنی با رهبر انقلاب، حضرت آقا را نسبت به صادرکردن فرمان مذاکره با آمریکا ترغیب کنند و این امر را از مصادیق بزرگ خیانت بر شمرده اند؛ هرچند مردم عزیز و آگاه کشورمان خود به کذب بودن ادعاهای انتسابی هر روزه این نماینده، به دولت و اعضای کابینه و انگیزه های نامبرده از انجام این امر واقفند، ولی به جهت حساسیت ادعای مطرح شده، توضیحاتی در خصوص آن ارائه می گردد:

باستحضار ملت ایران می رساند که در رابطه با ادعای کذب مورد اشاره، هیچ نماینده ای از سوی دولت به قم سفر نکرده و دیداری با مراجع عظام تقلید نداشته است؛ ضمن اینکه مواضع دولت در این خصوص مشخص و شفاف بوده و همانطور که ریاست محترم جمهوری بارها تاکید نموده اند، با توجه به غیر قابل اعتماد بودن دولت آمریکا، هرگونه مذاکره در شرایط موجود بی فایده بوده و تنها راه چاره برای گذر از پیچ تاریخی کنونی، ایستادگی دولت و ملت ایران در برابر فشارهای اقتصادی و جار و جنجال های تبلیغاتی آن دولت علیه ملت ایران است و بر این باوریم که غیر عقلانی و بی مبنا بودن اظهارات و ادعاهای مطرح شده توسط آقای کریمی قدوسی، بر همگان عیان بوده و آن را ناشی از تخیلات کذب گوینده آن تلقی خواهند نمود.

علی ایحال جناب کریمی قدوسی باید پاسخگوی ادعاهای بی اساس مطرح شده خود درباره دولت که مصداق بارز نشر اکاذیب با هدف تشویش افکار عمومی است در محاکم قضایی باشد.

طبق این گزارش کریمی قدوسی نماینده مجلس شورای اسلامی در توئیتی گفته بود « درروزهای اخیربعضی ازاعضاء کابینه دولت به قم سفرکرده ودردیداربابرخی ازمراجع تقلیدضمن خلاصه کردن راه حل مشکلات کشورازطریق رایزنی‌های سیاسی،ازایشان میخواهنددرتماس تلفنی بارهبرانقلاب،حضرت آقارانسبت به صادرکردن فرمان مذاکره باآمریکاجنایتکارترغیب کننداین اقدام از مصادیق بزرگ خیانت است».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
0
0
چرا دولت از امثال این شکایت نمیکنه؟
هامون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
0
0
این آدم از اینهمه دروغ خسته نمی شود؟
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین