کد خبر: ۵۵۲۲۲۲
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۷
تندروها می‌خواهند از بحران مالی برای تضعیف دولت روحانی استفاده کنند

روزنامه‌سوئیسی: اگر "تندروها" در ایران به قدرت برسند، آنان باید قدردان سیاست "ترامپ" باشند

ناظران امور سیاسی ایران معتقدند که تندروها در ساختار سیاسی ایران قصد دارند از بحران مالی ایجاد شده برای تضعیف مسیر اصلاحات در ایران استفاده کنند. پس از چهار شکست مداوم در انتخابات، تندروها امیدوارند بتوانند پس از دولت روحانی به قدرت برسند اگر این اتفاق روی دهد آنان باید قدردان سیاست ضدایرانی ترامپ باشند.
آفتاب‌‌نیوز :
سرویس سیاسی- روزنامه سوئیسی "نو زوریخ زایتونگ" که به زبان آلمانی منتشر می‌شود در گزارشی به موافقت حسن روحانی رییس جمهوری ایران با استعفای آخوندی و شریعتمداری و جانشینی محمد اسلامی و رضا رحمانی به عنوان سرپرست‌ وزارتخانه‌های راه و شهرسازی و صنعت، معدن و تجارت اشاره می‌کند. 

به گزارش آفتاب‎نیوز؛ این روزنامه سوئیسی استعفای این دو وزیر را "ناکامی" برای دولت روحانی قلمداد می‌کند و می‌نویسد: "این موضوع و کنار گذاشته شدن دو یار نزدیک به روحانی یک عقب‌نشینی سیاسی دیگر است. بسیاری از نمایندگان مجلس، دولت را مسئول و مقصر اصلی بحران مالی کنونی در ایران می‌دانند". 

روزنامه سوئیسی: اگر تندروها در ایران به قدرت برسند، آنان باید قدردان سیاست ضدایرانی ترامپ باشند

این روزنامه سوئیسی که خط مشی لیبرال دارد درادامه می‌نویسد: "این موضوع نشان می‌دهد که علاوه بر فشار سیاسی بر دولت روحانی، بحران مالی در ایران تا چه اندازه حاد و فشارها بر روحانی افزایش یافته است. 

در هفته های اخیر به دلیل کاهش ارزش ریال شاهد جابجایی‌های متعددی در بانک مرکزی در سطح روسا و معاونان نیز بوده‌ایم. ریال ایران تقریبا 70 درصد از ارزش خود را از دست داده است. روحانی می‌گوید که این بحران مالی با خروج آمریکا از برجام آغاز شده و تحریم‌های تازه امریکا توسط ترامپ آن را تشدید کرده است. ناظران امور سیاسی ایران معتقدند که تندروها در ساختار سیاسی ایران قصد دارند از بحران مالی ایجاد شده برای تضعیف مسیر اصلاحات در ایران استفاده کنند. پس از چهار شکست مداوم در انتخابات، تندروها امیدوارند بتوانند پس از دولت روحانی به قدرت برسند؛ اگر این اتفاق روی دهد آنان باید قدردان سیاست ضدایرانی ترامپ باشند". 

روزنامه سوئیسی: اگر تندروها در ایران به قدرت برسند، آنان باید قدردان سیاست ضدایرانی ترامپ باشند
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۴
مملی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
0
0
اکثرا این افرادی که ... علیه فتا شعار میدن نمی دونن فتاح رییس کمیته امدا را میگن....الله برکت الله از این سردسته ها اشوبگر وبی پاسخگو ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
0
0
نه دیگر تند رو ونه دیگر میانه رو نه راست ونه چپ دیگر نمی توانند این درد بی درمان تورم -بیکاری- هردمبیلی- زدوبند بازی -دزدی- تبعیض- حق کشی - و.................را.. حل کند مطمئن باشید هرگروه ویا حزبی بیائید همین آش است وهمین کاسه رشد نوکیسه گان بی اصالت درپناه عطش توسعه بی پایه وبرنامه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
0
0
... بیکار آواره و ...
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
0
0
احمدی نژاد نمونه ای بود ار اصول گرائی فقط بگذشته حمایتئهای بزرگان اصول گرائی از او توجه کنید
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین