کد خبر: ۵۵۲۴۳۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۰

جزییاتی جدید از مشمولان و نحوه توزیع «بسته حمایت غذایی اقشار کم‌درآمد»

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تصویب کلیات «بسته حمایت غذایی اقشار کم‌درآمد» در جلسه یکشنبه گذشته هیات دولت خبر داد و گفت: این بسته حمایتی در اختیار افرادی که درآمد کمتر از سه میلیون تومان دارد، قرار خواهد گرفت.
آفتاب‌‌نیوز :
 انوشیروان محسنی بندپی در کنفرانس منطقه‌ای سالمندی با بیان این‌که این بسته حمایتی در قالب برنامه حمایت غذایی از گروه‌های کم‌درآمد و نیازمند حمایت مثل سالمندان و غیره در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: مقدمات اجرای توزیع بسته حمایتی به زودی فراهم می‌شود و رییس جمهور تاکید دارند که اولین مرحله‌ی این بسته حمایت غذایی در اولین فرصت در اختیار مردم قرار بگیرد.

به گزارش آفتاب‎نیوز؛ وی با اشاره به این‌که براساس مصوبه مجلس شورای اسلامی این بسته حمایتی در اختیار افرادی که درآمد کمتر از سه میلیون تومان دارد قرار خواهد گرفت، ادامه داد: شاخص بهره‌مندی از این بسته حمایتی، درآمد سرپرست خانوار است.

به گفته سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی براساس تاکید رییس جمهور و در ۱۰ روز اول آبان‌ماه فروشگاه‌های ویژه توزیع این بسته‌های حمایتی، مشخص خواهند شد.

محسنی بندپی در ادامه اظهار کرد: این بسته‌ها تا پایان سال ۱۳۹۷ و به شکل غیرمستمر در سه مرحله و در مجموع با مبلغ ۶۰۰ هزار تومان توزیع می‌شود و کلیه دستگاه‌های تامین‌کننده منابع آن موظف هستند تا هرچه سریع‌تر منابع مورد نیاز را تامین کنند. این بسته حمایتی متناسب با تعداد اعضای خانوار تعلق خواهد گرفت و در راستای سیاست‌های دولت برای تامین اقلام ضروری خانوارهاست.

منبع: خبرگزاری ایسنا


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۱
0
0
امیدوارم به افراد کم درامد بسنده نکنند به افراد بدون درآمد هم توجهی بشه
شرکت تعاونی روستائی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۳
0
0
اگرتامین کالاتوسط دولت انجام بشه ودراختیار فروشگاهها ی زنجیره ای وشرکتهای تعاونی قراربگیره بهتره .
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین