کد خبر: ۵۵۲۶۹۱
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۷

واکنش کلانتری به اتهام فسادفی‌الارض برای برخی فعالان محیط‌زیست

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در واکنش به اتهام فسادفی‌الارض برای برخی فعالان محیط‌زیست گفت: این اتهامات ادعایی است که قانونا باید بررسی شود. تقاضای این اتهام را بازپرس یا دادستان باشد به هر حال اتهامی است که هنوز ثابت نشده است و جای تاسف دارد.
آفتاب‌‌نیوز :
عیسی کلانتری رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در پایان جلسه هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوالی درباره اتهام فسادفی‌الارض برای برخی فعالان محیط‌زیست عنوان کرد: این مساله در هیات چهارنفره‌ای که دولت تعیین کرده بود و خانم جنیدی هم در آن حضور داشت، مطرح شد همه اعلام کردند که در این مورد چیزی به ما ابلاغ نکرده‌اند.

به گزارش آفتاب‎نیوز؛ وی با بیان اینکه قوه قضاییه در مورد صدور این احکام و جزئیات آن اطلاعاتی به ما نداده است، گفت: این اتهامات ادعایی است که قانونا باید بررسی شود. تقاضای این اتهام را بازپرس یا دادستان باشد به هر حال اتهامی است که هنوز ثابت نشده است و جای تاسف دارد.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در پاسخ به این سوال که ایا این افراد تفهیم اتهام نشده‌اند، گفت: تفهیم اتهام هم شده باشند ما اطلاعات دقیقی نداریم چون به ما اطلاعاتی نمی‌دهند.

منبع: خبرگزاری ایلنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین