کد خبر: ۵۵۲۹۹۶
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۵

تشکیل کمیته‌ای برای اسلامی شدن دانشگاه‌ها!

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان خواستار تشکیل کمیته تخصصی و تبیین شاخص‌ها در یک فرآیند مشخص برای اسلامی شدن دانشگاه شد.
آفتاب‌‌نیوز :
حجت الاسلام عباسعلی حیدری در جلسه شورای راهبردی فرهنگی، اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی شهر با اشاره به لزوم ایجاد تحول و فرهنگ آفرینی در دانشگاه اظهار کرد: رسیدگی به امور جاری و روزمرگی نباید ما را از انجام راهبردها باز دارد.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان اسلامی شدن دانشگاه‌ها را از جمله راهبردهای بسیار مهم برشمرد و تصریح کرد: اسلامی شدن دانشگاه باید توسط مدیران دانشگاه پیگیری شود.

حیدری تشکیل کمیته تخصصی و تبیین شاخص‌ها در یک فرآیند مشخص برای اسلامی شدن دانشگاه را از جمله وظایف اعضای شورای راهبردی فرهنگی، اجتماعی دانشگاه عنوان کرد و افزود: در این رابطه استفاده از زبان هنر و فراهم کردن زمینه لازم برای حضور دانشجویان هنرمند از جمله برگزاری جشنواره هنری فیلم کوتاه، ادبیات و سایر زیر شاخه‌های هنری از اهمیت برخوردار است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر، وی همچنین اخبار منتشر شده از فعالیت‌های واحد خمینی شهر از جمله اختراعات و ابتکارات پژوهشگران این واحد دانشگاهی را نشان از ظرفیت و استعداد بالای موجود در این دانشگاه دانست و اضافه کرد: وجود همدلی و صمیمیت و انگیزه‌های بالا می‌تواند مسیر پیشرفت، تعالی و برتری را هموار کند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین