کد خبر: ۵۵۳۷۹۰
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۱

مذاکرات رئال با کونته به بن بست خورد

گزارش شبکه تلویزیونی «کوآترو» اسپانیا حاکی از آن است که مذاکرات باشگاه رئال مادرید برای توافق با «آنتونیو کونته» سرمربی پیشین چلسی به منظور هدایت کهکشانی ها به بن بست خورده است.
آفتاب‌‌نیوز :
شبکه تلویزیونی «کوآترو: امروز گزارش داد آنتونیو کونته ایتالیایی پس از بررسی جوانب این پیشنهاد تصمیم خود را گرفته است، با این وجود علل به بن بست خوردن مذاکرات هنوز مشخص نشده است. براین اساس ظاهرا شکست مذاکرات چیزی فراتر از جنبه مالی قرارداد است.

در واقع شاید کونته بر این باور است که رختکن رئال نظر مثبتی در مورد آمدن وی ندارد.

سرمربی سابق چلسی طی روز های گذشته به شدت با باشگاه مادریدی و جانشینی «یولن لوپتگی» سرمربی کنونی کهکشانی ها ارتباط داده شده است.

به دنبال شکست سنگین شاگردان لوپتگی در ال کلاسیکوی شب گذشته، ادامه فعالیت لوپتگی در تیم رئال در هاله ای از ابهام قرار گرفت به طوری که به زعم بسیاری، آبی اناری ها با پیروزی 5 بر یک مقابل رئال، کابوس نیمه تمام سرمربی اسپانیایی را کامل کردند.

با این حال، روزنامه آ. اس امروز مطلع شده است که مذاکرات رئال و سرمربی پیشین چلسی در مسیر پیچیده ای قرار گرفته است.

بر این اساس، «سانیتاگو سولاری» که در حال حاضر هدایت تیم دوم رئال (کاستیا) را بر عهده دارد، محتمل ترین گزینه هدایت موقت کهکشانی های بحران زده محسوب می شود.

در واقع، با توجه به شرایط پیش آمده در مذاکرات با کونته و منصرف شدن وی از پذیرش هدایت کهکشانی ها، سولاری در بازی آینده رئال در جام حذفی مقابل ملیلیه و همچنین بازی بعدی آنها در لالیگا مقابل رئال وایادولید روی نیمکت سفیدپوشان خواهد نشست.

این در حالی است که منابع ایتالیایی در آغازین ساعت امروز در گزارش هایی پراکنده اعلام کردند که با وجود موافقت اولیه کونته برای کوچ به مادرید، سرمربی پیشین آبی های لندن هنوز موافقت و اصطلاحا «بله» قطعی خود را اعلام نکرده است.

کونته که همچنان درگیر پایان دادن رسمی به توافق و قرارداد خود با چلسی است، در ماه جولای از سوی باشگاه انگلیسی به عنوان مربی آزاد اعلام شد تا وی بتواند حرفه خود را درصورت وجود پیشنهاد، بدون دردسر پیگیری کند.

با این وجود، به دنبال شکست رئالی ها در ال کلاسیکو، «سرخیو راموس» مدافع وفادار کهکشانی ها به طور شفاف و علنی از حضور احتمالی کونته که به داشتن تفکرات مدیریتی سفت و سخت مشهور است، روی نیمکت رئال استقبال نکرد و اظهار داشت: احترام به دست آوردنی است و نه تحمیل کردنی.

به گزارش ایرنا، وی در ادامه خطاب به خبرنگاران گفت: ما با سرمربیانی که شما با آنها آشنایی دارید افتخارات زیادی به دست آوردیم اما در نهایت مدیریت رختکن نسبت به دانش فنی یک سرمربی ارجحیت دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین