کد خبر: ۵۵۳۸۰۹
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۹
هیات نظارت بر مطبوعات تصویب کرد:

تذکر به روزنامه ابتکار و موافقت با فعالیت 31 رسانه

دبیر هیات نظارت بر مطبوعات از تذکر این هیات به روزنامه ابتکار درخصوص بی توجهی به ساحت حضرت سید الشهدا (ع) خبر داد و گفت: اعضای هیات با فعالیت 31 رسانه مکتوب و مجازی موافقت کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
به گزارش دبیرخانه هیات نظارت بر مطبوعات، سیدعلاءالدین ظهوریان افزود: در نشست هفتم آبان 97 اعضای هیأت نظارت برمطبوعات، موضوعات نظارتی رسانه‌ها مطرح و باتوجه به اینکه روزنامه «ابتکار» درخصوص بی توجهی به ساحت حضرت سیدالشهدا (ع) در مطلبی با عنوان «بیماری در کمین زائران بی ملاحظه» مندرج در شماره مورخ 29 مهر عذرخواهی کرده مقرر شد به آن روزنامه تذکر کتبی داده شود. 

همچنین تخلف روزنامه «اقتصاد آینده» در تیتر و عکس صفحه اول روزنامه دیروز بررسی و مقرر شد دبیرخانه، اطلاعات متناقض موجود را بررسی و به جلسه آتی برای تصمیم گیری ارائه کند.

وی افزود: در این جلسه همچنین شماری از تقاضاهای انتشار نشریات مکتوب و‌الکترونیک مورد بررسی قرار گرفت که با صدور مجوز فعالیت برای 31 رسانه موافقت شد.

به گزارش ایرنا، رسانه های الکترونیک، مکتوب، مجازی و پایگاههای خبری از جمله رسانه هایی هستند که به آنها مجوز فعالیت صادر شده است.

ارائه مجوز در دولت های یازدهم و دوازدهم روند سریع تری به خود گرفته بطوریکه فاصله زمانی صف انتظار به کمتر از شش ماه کاهش یافته و هر ماه با توجه به تشکیل جلسات مستمر با حضور تمامی اعضا و شخص وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی سیر صعودی به خود گرفته است.

تمامی مراحل درخواست، ثبت و .... رسانه و مطبوعات در راستای سیاست دولت، بصورت الکترونیکی و بدون نیاز به حضور افراد انجام و پیگیری می شود.

فهرست کامل رسانه های مجوز گرفته و اسامی رسانه های تغییر وضعیت شده اکنون در سایت معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به آدرس http://press.farhang.gov.irقابل مشاهده است.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین