کد خبر: ۵۵۴۴۷۶
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۸

توییتر باز هم دستخوش تغییرات جدیدی می‌شود؟

توییتر به نظر می‌رسد درحال آزمایش قابلیت جدیدی است که به‌واسطه آن تازه‌ترین پست‌های منتشر شده در ابتدای صفحه قرار می‌گیرد.
آفتاب‌‌نیوز :
این طور که به‌نظر می‌رسد شبکه اجتماعی توییتر در حال ایجاد تغییر و تحولات جدیدی بر روی پلت‌فرم خود است چرکه اخیرا گزارش‌های زیادی در فضای مجازی درباره اقدامات احتمالی توییتر در آینده منتشر می‌شود که یکی از مهم‌ترین آنها، احتمال حذف دکمه لایک از روی این پلت‌فرم بود .

حالا گفته ها حاکی از آن است که توییتر می‌خواهد قابلیت جدیدی را به پلت‌فرم خود بیفزاید تا بدین ترتیب به کاربرانش این امکان را بدهد در صورت تمایل، جدیدترین توییت‌های به اشتراک گذاشته شده را جایگزین بهترین توییت‌ها کرده و سپس به مشاهده صفحه اصلی و خبری توییتر خود بپردازند.

بر اساس گزارش وب سایت The Verge ، جک دورسی ، مدیر عامل توییتر اعلام کرده که این قابلیت به صورت آزمایشی در اختیار تعداد محدودی از کاربران داوطلب سیستم عامل آی‌اواس و همچنین برخی از کارمندان فعال در توییتر گذاشته شده است تا در صورت تایید، این قابلیت برای عموم کاربران در دسترس قرار بگیرد.

کایون بیکپور، مدیر محصولات توییتر نیز با انتشار پیامی در این شبکه اجتماعی در این خصوص می‌گوید: ما قصد داریم گزینه‌های مختلفی را برای مشاهده توییت‌های به‌اشتراک گذاشته شده توسط کاربران ایجاد کنیم تا به آنها در مشاهده مطالب و پیام ها حق انتخاب دهیم که کاربران قادر خواهند بود با تغییر در تنظیمات حساب کاربری، آن را مطابق میل خود تغییر دهند.
ایسنا 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین