کد خبر: ۵۵۴۶۵۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۵

بازیکنی که همه “پرسپولیسی ها” را نگران کرد ؛ این ستاره علی پروین را پشیمان می کند؟!

نمی دانیم چه بر سر امید عالیشاه آمد که او در بازگشت به پرسپولیس، از یک ستاره تبدیل به بازیکنی معمولی و پراشتباه شد. وینگری که سه سال قبل، آنقدر درخشید که حتی کارلوس کی روش هم مجبور شد او را به تیم ملی دعوت کند. عالیشاه در آن مقطع، بازیکنی بود که هم در کناره ها فوق العاده بود و هم در خط حمله و به عنوان مکمل مهدی طارمی.
آفتاب‌‌نیوز : امید عالیشاه وقتی برای انجام خدمت سربازی به تراکتورسازی رفت و چندین ماه را دور از فوتبال سپری کرد، از این رو به آن رو شد. در بازگشت، همچنان انتظار می کشیم که یک بازی مفید از او ببینیم. اینکه حرکت ویژه ای انجام بدهد، گل بزند یا گل بسازد به یکی از آرزوهای هواداران پرسپولس در قبال عالیشاه تبدیل شده است.

امید مقابل کاشیما در ژاپن، از دقیقه ۷۰ وارد زمین شد. به عنوان تعویض طلایی و کسی که قرار است آرامش را به پرسپولیس هدیه کند و البته در فاز تهاجمی کار بزرگی انجام بدهد. اشتباه پشت اشتباه، امید همه را ناامید کرد. عالیشاه آنقدر ضعیف بازی کرد که از حالا همه نگران غیبت سیامک نعمتی در بازی برگشت هستند و با خود می گویند:

    «ای کاش برانکو از آدام همتی به جای امید عالیشاه در ترکیب ثابت استفاده کند.»

با تماشای این نمایش عالیشاه، ناخوداگاه یاد مصاحبه چند سال قبل علی پروین افتادیم. جایی که او گفته بود:

    «عالیشاه بهترین بازیکن ایران است.»

نمایشی که این روزها عالیشا‌ه ارائه می دهد، فاصله ای زمین تا آسمان با بهترین بازیکن فوتبال ایران دارد. ای کاش امید، کمی به خود بیاید و علی پروین را بابت اظهار نظرش پشیمان نکند.

پارس فوتبال

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۳
0
0
جالبتر از بازی عالیشاه تخریب شما در این هفته پیش از بازی است . هر کی هستی شیشتقلالی هستی . اما پرسپولیس در هر حال سرور همه شما هست .
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین