کد خبر: ۵۵۴۶۸۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۶
"گویا ریاست‌جمهوری ترامپ از یک شوی زنده در حال تبدیل‌شدن به یک شوی فانتزی است!"

تمسخر توئیت "تحریم‌ها در راه هستند" دونالد ترامپ توسط کاربران توئیتر +تصاویر

کاربری با انتشار عکس مولر، بازرس تحقیق درباره پرونده ارتباط اطرافیان ترامپ با روسیه و با اشاره ضمنی به انتخابات میان‌دوره‌ای امریکا و احتمال برد دموکرات‌ها با کنایه خطاب به ترامپ نوشته مولر در راه است.
آفتاب‌‌نیوز :
سرویس بین الملل- پس از انتقاد شرکت HBO، تهیه‌کننده سریال "بازی تاخ و تخت" از رئیس‎جمهور آمریکا به دلیل استفاده ترامپ از شعار این سریال در توئیت خود درباره در راه‌بودن تحریم‌های ضد‌ایرانی، کاربران خارجی در توئیتر ترامپ را مورد تمسخر قرار دادند. 

به گزارش آفتاب‎نیوز؛ برای مثال، کاربری با انتشار عکس مولر، بازرس تحقیق درباره پرونده ارتباط اطرافیان ترامپ با روسیه و احتمال مداخله مسکو در انتخابات ریاست جمهوری امریکا با اشاره ضمنی به انتخابات میان‌دوره‌ای امریکا و احتمال برد دموکرات‌ها با کنایه خطاب به ترامپ نوشته مولر در راه است که اشاره به احتمال محکومیت ترامپ و حتی احتمال لزوم پاسخگویی او در دادگاه دارد. 

کاربر دیگری با تمسخر تصویر ترامپ و جارد کوشنر داماد او را منتشر کرده و نوشته آنان باید با HBO مذاکره کنند تا اجازه استفاده از شعار سریال را بگیرند. 

کاربر دیگری تصویر ترامپ را در ظاهر یکی از شخصیت‌های منفی و شیطانی سریال به تصویر کشیده است. یک کاربر دیگر نیز نوشته گویا ریاست جمهوری ترامپ از یک شوی زنده در حال تبدیل شدن به یک شوی فانتزی است!

تمسخر

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۱
مرادیان
|
Seychelles
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۸
0
0
اینکه عده ای بدبخت ما را از ترامپ و از امریکا میترسانند خنده دار است ترامپ مرگگ بر تو بادا
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین