کد خبر: ۵۵۴۸۴۸
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۸

لیست تیم ملی تنطیم شد ؛ هفت ” استقلالی ” و هفت ” پرسپولیسی ” در لیست ” کی روش “

لیست ۶۰ نفره بازیکنان ایران برای جام ملت‌های امارات تنظیم شده و به زودی برای کنفدراسیون فوتبال ارسال می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز :
کارلوس کی‌ ‎روش و دستیارانش پس از مدتی بررسی و با مشورت یکدیگر، لیست تیم ملی ایران برای جام ملت‌های آسیا را تنظیم کردند. دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در لیست تنظیم شده بیشترین سهمیه را دارند و احتمالاً بیشترین دعوت شده را هم خواهند داشت.

پژمان منتظری، سیدحسین حسینی، آرمین سهرابیان، وریا غفوری، فرشید اسماعیلی، روزبه چشمی و علی کریمی بازیکنانی هستند که نام‌شان در لیست ۶۰ نفره تیم ملی دیده می‌شود. البته غیر از فرشید اسماعیلی سایر بازیکنان در چند وقت اخیر دعوت شده‌اند. اسماعیلی هم از زمان حضور کی‌روش تنها یک بار در لیست قرار گرفت که تنها یک روز در اردو بود و پس از آن از لیست کی‌ ‎روش خط خورد. او از سال گذشته بازی‌های خوبی در استقلال انجام داده و خیلی‌ها اعتقاد داشتند باید به تیم ملی دعوت شود. کی‌روش هم سرانجام نام او را در لیست ۶۰ نفره گذاشت.

علی علیپور، علیرضا بیرانوند، محمد انصاری، احمد نوراللهی، کمال کامیابی‌نیا و سیامک نعمتی هم از جمله پرسپولیسی‌هایی هستند که در لیست ۶۰ نفره قرار گرفته‌اند. علیپور بازیکنی است که قبل از جام جهانی در تمرینات ریکاوری تیم ملی هم حضور داشت ولی در نهایت به روسیه نرفت. احمد نوراللهی هم جدیداً توانسته نظر کی‌روش را نسبت به خود جلب کند. او در اردوی آخر تیم ملی هم حضور داشت و حالا نامش در لیست ۶۰ نفره هم دیده می‌شود. کمال کامیابی‌نیا و محمد انصاری هم مدتی است که به تیم ملی دعوت نمی‌شوند و حالا در لیست کی‌ ‎روش حضور دارند. سیامک نعمتی هم از جمله بازیکنانی است که در یک سال گذشته عملکرد خوبی داشته و حالا توانسته نظر کی‌روش را نسبت به خود جلب کند تا در لیست باشد. البته بعید به نظر می‌رسد کارلوس او را دعوت کند ولی به هر حال فوتبال حساب و کتاب ندارد و ممکن است یک مصدومیت یا یک اتفاق، برای سیامک خبر‌های خوشی به همراه داشته باشد.

منبع: خبرورزشی
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین