کد خبر: ۵۵۴۹۱۳
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۵
"ادعای حمله سایبری از طرف ایران می‌کنند و خود حملاتی را ترتیب می‌دهند"

حمله سایبری اسرائیل به زیرساخت‌های ارتباطی ایران| معاون وزیر ارتباطات: حملات با قدرت دفع شد |واکنش وزیر ارتباطات: این اقدام خصمانه را از طریق مجامع بین‌المللی پیگیری می‌کنیم

وزیر ارتباطات حمله به زیرساخت‌های ارتباطی ایران را تایید و در واکنش به حمله سایبری ناموفق رژیمی که سابقه چنین رفتاری را در کارنامه خود دارد، اعلام کرد که این موضوع را از طریق مجامع بین‌المللی پیگیری می‌کنیم.
آفتاب‌‌نیوز :
معاون وزیر ارتباطات از حمله سایبری به برخی زیرساختهای ارتباطی کشور از مبدا یک رژیم غاصب خبر داد و گفت: این حملات با قدرت دفع شده است.

به گزارش آفتاب‎نیوز، حمید فتاحی معاون وزیر ارتباطات و رئیس هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت در توئیتر نوشت: از امروز حملات پراکنده از مبدا یک رژیم غاصب به برخی زیرساختهای ارتباطی ایران آغاز شده که همگی با قدرت دفع شده‌اند.

وی گفت: این برای مردم دنیا دیگر عجیب نیست؛ ادعای حقوق بشر می‌کنند و ملتی را به خاک و خون می‌کشند. ادعای واهی حمله سایبری از طرف ایران می‌کنند و خود حملاتی را ترتیب می‌دهند.

واکنش جهرمی به حمله سایبری علیه ایران

وزیر ارتباطات نیز با اشاره به وقوع حمله سایبری علیه ایران و دفع موفق آن، گفت: این اقدام خصمانه را از طریق مجامع بین‌المللی پیگیری می‌کنیم.

محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات در توئیتر نوشت: رژیمی که سابقه آن در بکارگیری سلاح سایبری در پرونده‌هایی چون استاکس نت مشخص است، این بار تلاش داشت به زیرساختهای ارتباطی ایران صدمه‌ای وارد کند. البته به لطف هوشیاری تیم‌های فنی، دست خالی بازگشت. این اقدام خصمانه را از طریق مجامع بین المللی پیگیری می‌کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین