کد خبر: ۵۵۵۳۵۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۱

پیام‌های تسلیت مسئولان به مناسبت شهادت نورخدا موسوی

برخی از مسئولان در پیام هایی شهادت سید نورخدا موسوی را تسلیت گفته و از خداوند متعال برای این شهید والا مقام، علو درجات و برای خانواده او، صبر جمیل مسئلت کردند.
آفتاب‌‌نیوز :
شهید سید نورخدا موسوی که اسفند 87 در درگیری با گروه تروریستی وابسته به «عبدالمالک ریگی» جانباز شده و شهید زنده لقب گرفته بود، پس از تحمل یک دهه جراحات، شب گذشته آسمانی شد.

در پی شهادت نورخدا، «عبدالرضا رحمانی فضلی» وزیر کشور، «حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمدعلی شهیدی» معاون ریس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، سردار «حسین اشتری» فرمانده کل ناجا در پیام هایی جداگانه، این ضایعه را به خانواده آن شهید والا مقام تسلیت گفتند.

پیام‌های تسلیت مسئولان به مناسبت شهادت نورخدا موسوی

در پیام وزیر کشور آمده است: عروج عاشقانه شهید سرافراز دفاع از مرزهای جمهوری اسلامی ایران سید نورخدا موسوی که پس از تحمل بیش از یک دهه جراحات ناشی از زخم کین متجاوزان به حریم امنیت مردم به فیض عالی شهادت نائل آمد را به خانواده صبور و مقاوم آن شهید و همرزمانش در سنگرهای پاسداری از مرزهای کشور و عموم ملت ایران تسلیت و تهنیت عرض می نمایم.

رحماین فضلی در ادامه ضمن اشاره به جان فشانی های این شهید، نوشت: این شهید گواهی صادق بر عزم ایثارگران و جان برکفانی است که عاشقانه و مومنانه از خانه و کاشانه خود هجرت کرده و با حضور در مرزهای پرگوهر کیان اسلامی در برابر تروریست های مورد حمایت صهیونیسم جهانی و مرتجعین تکفیری منطقه به مجاهدت می پردازند و جان و مال خود را در راه خدا و آرامش و آسایش مردم اهدا می کنند.

حجت الاسلام شهیدی ریس بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز با صدور پیامی صبر جمیل و تسلی خاطر بازماندگان و علو درجات آن جانباز شهید را از بارگاه ایزد منان مسئلت کرد و نوشت: خیل دلدادگان سالار شهیدان جملگی شیدای شهادت بودند. برخی با قافله شهادت راهی دیار معشوق شدند و برخی با صبر و شکیبایی در کوچه‌های پر فراز و نشیب روزگار به جانبازی در میان زمینیان رسالت ایثارگری یافتند. اما قدم‌های ایشان هیچگاه زمین‌گیر خاک نبوده است و این اجر مجاهدتشان است که روح پر تمنایشان را به همرزمان شهیدشان واصل می‌کند.

در ادامه پیام تسلیت رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران آمده است: وصل عاشقانه جانباز شهید گرانقدر «سید نور خدا موسوی» مبارک باد که شایسته و سزاوار این مرتبه والا بود. ضمن عرض تسلیت و همدردی با شما خانواده محترم، صبر جمیل و تسلی خاطر بازماندگان و علو درجات آن جانباز شهید معزز را از بارگاه ایزد منان خواستارم.

فرمانده کل نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران نیز شهادت «سید نور خدا موسوی» را تسلیت گفت و در پیامی نوشت: عروج ملکوتی مجاهد فی سبیل الله جانباز سرافراز شهید سید نور خدا موسوی را به محضر فرماندهی معظم کل قوا، امت شهیدپرور و خانواده معظم این شهید تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

به گزارش ایرنا، شهید موسوی در منطقه لار استان سیستان و بلوچستان در درگیری با گروهک تروریستی به سرکردگی ریگی از ناحیه سر مورد اصابت گلوله قرار گرفت و نزدیک به یک دهه تحمل جراحات جانبازی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
گل افشان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۶
0
0
با سلام
خداوند روح همه شهدا بخصوص شهید عالی مقام ( نورخدا موسوی )را قرین رحمت نماید. حتما از مراتب عالی تفضلات خداوند برخوردار خواهد شد، خداوندا همه شهدا و جانبازان و خانواده و نسل گرامیشان را یاران عالی امام زمان سلام الله علیه قرار دهد. امین یارب العالمین به حرمة محمدا وآله طاهرین
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین